צרפת: שני חשודים בתקיפת הזוג היהודי נעצרו

ימים ספורים אחרי תקיפת בני הזוג היהודים בצרפת, המשטרה המקומית מודיעה כי שניים משלושת החשודים נעצרו בסוף השבוע ומעצרם יוארך. מצוד אחר חשוד שלישי (חדשות, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ימים אחדים אחרי שתקפו בני זוג יהודים בצרפת, המשטרה המקומית מודיעה כי שניים משלושת החשודים נעצרו בסוף השבוע והיום יוארך מעצרם בכדי להשלים את החקירה.

המשטרה הצרפתית הצליחה לעלות על עקבותיהם הודות לתיעוד ממצלמות אבטחה שהוצבו בסמוך למקום התקיפה, ובו נראה רכב התוקפים נמלט מהמקום. השוטרים העלו את פרטי בעל הרכב במסוף המשטרתי ולאחר זמן קצר הגיעו לביתו ועצרו אותו ואת חברו.

המצוד אחר החשוד השלישי נמשך גם הבוקר ובמשטרה המקומית מעריכים כי הוא ייעצר בקרוב וכי גם הוא יועמד לדין.

במהלך חקירתם התברר כי השניים היו מעורבים בתקיפת יהודים נוספים בצרפת. כך לדוגמה, לפני שלושה שבועות השניים תקפו יהודי בן 70 וניסו לשדוד ממנו כספים עם אותה אמירה מקוממת נגד יהודים כפי שאמרו בתקיפת בני הזוג בשבוע שעבר לפי ליהודים יש כסף

ראש ממשלת צרפת מנואל ואלס גינה את תקיפת בני הזוג ובציוץ שפרסם בטוויטר כתב: "זה רק מוכיח שהמאבק באנטישמיות הוא מאבק יום-יומי".

בארגון הגג היהודי בצרפת תקפו בחריפות את האירוע ופרסמו הודעת גינוי שבה כינו את המעשה "מתקפה אנטישמית פרועה". לטענתם, "האנטישמיות בצרפת ממשיכה להתפרע והפכה למקור לדאגה". וכי "יש צורך בתוכנית חירום לטפל בנושא".

האירוע התרחש לפני יומיים כאשר בני הזוג שהו בדירתם ולפתע הופיעו שלושה צעירים רעולי פנים ואיימו עליהם באקדחים. השלושה הצליחו לקשור את בני הזוג בסלון ביתם ודרשו מהם את כרטיס האשראי ואת הקוד לכספומט.

על פי הדיווחים בכלי תקשורת צרפתיים, אחד השודדים עשה את דרכו לבנק בכדי לוודא שהקוד תקף, ומשך סכום כסף רב. שניים מהם נשארו בדירה, ועל פי החשד אחד מהם ביצע מעשים חמורים באישה.

אחרי שביצעו את זממם עזבו השלושה את הדירה, תוך שהם לוקחים מהמקום תכשיטים וכלי כסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר