הקטארים הסירו את סמל המגן דוד?

שחיין ישראלי ניצח במשחה המוקדמות באליפות העולם בבריכות קצרות שנערכת בקטאר. בתחילה היה נראה שהמארגנים הסירו את סמל המגן דוד מדגל ישראל, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בטעות אופטית (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
דגל ישראל (צילום: ללא קרדיט)

קבוצת שחיינים מישראל משתתפת בימים האחרונים באליפות העולם בבריכות קצרות שנערכת בדוחא בירת קטאר, זאת למרות המתיחות והעוינות בין שתי המדינות.

עד כה לא נרשמו תקלות מיוחדות בין הקבוצה הישראלית למארגנים מקטאר, אך היום (ראשון) נדמה היה בתחילה שהמארגנים לא התאפקו והחליטו להסיר את סמל המגן דוד מדגל ישראל. בעקבות כך, התעוררה סערה גדולה ברשת, אך לאחר מכן התברר כי מדובר בטעות אופטית.

האירוע התרחש כאשר השחיין הישראלי גיא ברנע התייצב לתחרות המוקדמות במשחה 200 מטר פרפר כנגד שחיינים ברמה יחסית נחותה.

ברנע ניצח את המשחה, מה שחייב את המארגנים להעניק לו צילום תקריב כמתחייב מכללי הטקס. מארגני האירוע אכן העניקו לו צילום תקריב אך על המסך הופיע דגל ישראל ללא סמל המגן דוד. כך לפחות היה נדמה בתחילה.

ברנע העלה את הצילום לדף הפייסבוק שלו יחד עם הכיתוב "200 פרפר... מה חסר בתמונה?". כאמור, בתמונה ניתן לראות את שמו מופיע כמו שצריך וניתן להבין גם איזו מדינה הוא מייצג, אולם כאמור, בדגל הלאום מצד שמאל הושמט המגן דוד. בהמשך, הסיר ברנע את הפוסט ככל הנראה לאחר שהתברר כי סמל המגן דוד לא באמת הוסר מהדגל אלא מדובר היה בטעות אופטית זאת בעקבות זווית צילום התמונה.

בתחרות בשנה שעברה השמיטו הבמאים את דגל ישראל מתמונת המסלולים הווירטואלית, וקיבלו בשל כך נזיפה מראשי איגוד השחייה העולמי.

לפני היציאה לתחרות אמר השחיין גל נבו: "דיברנו בצחוק על זה שחייבים לנצח את מקצי המוקדמות החלשים כדי לגרום למפיקים אי נוחות".

נראה שלפחות באתגר הזה עמדו השחיינים הישראלים וגרמו לאי נוחות גדולה בקרב המארגנים בקטאר, שכידוע ממנים ארגוני טרור שפועלים כנגד ישראל, כמו ארגון הטרור חמאס.

הצילום עם המגן דוד. צילום: מתוך ערוץ 1
הצילום שעורר את הסערה ללא המגן דוד. צילום: דף הפייסבוק של גיא ברנע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר