הגבול הצפוני בדרך לפיצוץ?

דיווח: מטוסים של חיה"א תקפו מחסני נשק בסוריה

מספר כלי תקשורת בסוריה מדווחים כי מטוסים של חיל האוויר הישראלי תקפו מספר בסיסים צבאיים בסמוך לבירת סוריה, דמשק. רשת "אל מנאר": "האויב הישראלי ביצע תוקפנות פושעת נגד סוריה ותקף שני אזורים ביטחוניים בפרברי דמשק. אין אבידות בנפש". בישראל שומרים על שתיקה ולא מתייחסים לדיווחים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
התקיפה הישראלית בסוריה, על פי גורמי אופוזיציה (צילום: מתוך יוטיוב)

הטלוויזיה הסורית מדווחת בשעה האחרונה (ראשון) כי מטוסי קרב ישראלים תקפו בסיסים צבאיים בפרברי דמשק, באזור דימאס בקרבת הגבול בין סוריה-לבנון.

על פי חלק מהדיווחים, ישראל תקפה במקום מחסני טילים. רשת 'אל מנאר' של ארגון הטרור חיזבאללה דיווחה כי מטוסי קרב ישראליים תקפו עמדות באזור בפרברי דמשק.

על פי הרשת, "האויב הישראלי ביצע תוקפנות פושעת נגד סוריה ותקף שני אזורים ביטחוניים בפרברי דמשק באזור א-דימאס וליד שדה התעופה הבינ"ל בדמשק. אין אבידות בנפש".

על פי דיווחים אחרים, יותר מעשרה יעדים הופצצו, באזור שבין הבירה דמשק לגבול לבנון, וכוחות הצבא השיבו בירי נ"מ לעבר המטוסים הישראליים.

התקיפה הישראלית על פי גורמי אופוזיציה (צילום: דו"צ)
התקיפה הישראלית על פי גורמי אופוזיציה (צילום: דו"צ)

גורמים רשמיים המזוהים עם המשטר הסורי בדמשק אישרו את הדיווח. לא דווח על נפגעים, וטרם התברר בדיוק מה היו היעדים לתקיפה. בישראל שומרים כרגע על שתיקה ולא מגיבים לדיווח.

כזכור, בחודש פברואר יוחסה לישראל תקיפה באזור א-נבי שית, בקרבת הגבול בין סוריה ללבנון. על פי דיווח ברדיו "קול לבנון" היעד לתקיפה היה שיירות של חיזבאללה, שהעבירו אמצעי לחימה רקטיים מתקדמים מאוד מסוריה למצבורי הארגון בצפון בקעת הלבנון.

בנובמר 2013 יוחס לישראל שיגור של טיל שוגר מכיוון הים התיכון לעבר בסיס טילים של מערך ההגנה האווירית בלטקיה שבסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר