המשטרה בודקת: מי הנהג שתועד נוסע מעל 200 קמ"ש?

משטרת התנועה בודקת סרטון שפורסם ברשת בו נראים שני נהגים עורכים תחרות בכבישי הארץ ונוסעים במהירות של מעל 200 קמ"ש. משטרת התנועה: "הסרטון בבדיקה". צפו (רכב)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

באגף התנועה של המשטרה בודקים סרטון שהגיע לידי עמותת "אור ירוק" ובו תיעוד של תחרות בין שני כלי רכב באזור הצפון. אחד מכלי הרכב הגיע למהירות של למעלה מ-220 קמ"ש.

על פי דיווחים שהגיעו ל"אור ירוק", מדובר באירוע שהתרחש באזור צומת התשבי לכיוון צומת יגור. בתיעוד ניתן לראות את שני כלי הרכב מאיצים במהירות ולאחר מכן תועד מד הרכב כשהוא בסופו - כאמור, מעל 220 קמ"ש.
ממשטרת אגף התנועה נמסר כי הסרטון נמצא בבדיקה.

שמואל אבואב, מנכ"ל "אור ירוק" אמר כי "לאחרונה אנחנו מקבלים תלונות ודיווחים על תופעה מסוכנת שהולכת ומתרחבת, של מרוצי מכוניות בין כלי רכב בכביש".

לדבריו, "נהיגה במהירות מופרזת מסכנת את כלל משתמשי הדרך ולכן התפקיד של המשטרה הוא קודם לחקור ולבדוק את המקרה הזה ובמקביל להגביר את האכיפה כנגד עברייני תנועה שמשתוללים ושמסכנים את כולנו בכביש".

אבואב הוסיף, "המשטרה חייבת להגביר גם את הנראות שלה כדי ליצור אווירה הרתעתית בכבישים ולהשקיע מאמצים לתפוס את אותם נהגים שמהמרים על החיים שלהם וגם על שלנו".

מהמשטרה נמסר הערב כי 211 נהגים מסכני חיים נעצרו בשבועות האחרונים במסגרת מבצע רחב היקף במחוז הדרומי. במבצע לקחו חלק מאות שוטרים מהמחוז הדרומי, משטרת התנועה הארצית, יחידת יואב ויחידת התביעות של משטרת ישראל.

85 נהגים נעצרו, 85 רכבים הושבתו והורדו מהכביש בשל ליקויי בטיחות חמורים ונגד 90 נהגים הוגשו כתבי אישום חמורים.

על המבצע החליט מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, כחלק מהמאבק בתאונות הדרכים ובפשיעה החמורה. במהלך המבצע סומנו נהגים שעברו עברות מסכנות חיים, ונערכה פעילות גלויה וסמויה, מתוכננת וממוקדת מודיעין.

"המבצע מצטרף לעשרות פעילויות בגזרת המחוז הדרומי שנערכו כמענה לטיפול בפשיעה החמורה ובתאונות הדרכים", אמר מפקד מחוז דרום. "מטרת המבצע היא לצמצם את רמת הסיכון למשתמשי הדרך ולשפר את תחושת הביטחון ואת איכות החיים של הציבור שומר החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר