פרסום ראשון

אריה דרעי דורש מאלי ישי להפקיד מכתב התפטרות

ח"כ אלי ישי נועד עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני לדון בשאלת הישארותו בש"ס • הרב בעדני הציג בפניו מכתב דרישות ששלח היו"ר אריה דרעי • אחת הדרישות היא שאלי ישי יפקיד בידי דרעי מכתב התפטרות שימומש במידה ויפעל נגד המפלגה • פגישה בין השניים שנועדה להבוקר בוטלה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום ארכיון: יעקב כהן)

פיצוץ במשא ומתן לשלום בתנועת ש"ס: יו"ר ש"ס אריה דרעי הציב לחבר-הכנסת אלי ישי, היו"ר הקודם של התנועה, רשימת תנאים לשלום, בהם בין היתר דרישה להפקיד בידו מכתב התפטרות, בו ישתמש דרעי במידה ואלי ישי יפעל נגד ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי אמש (רביעי) במהלך פגישת אלי ישי וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, הציג לו הרב את מכתב הדרישות של אריה דרעי בכדי להגיע לשלום.

גורם בכיר שראה את מכתב הדרישות מספר כי דרעי ביקש שישי יפקיד בידו מכתב התפטרות שבו הוא יוכל להשתמש ביום בו ישי יכנס פעילים ויפעל נגד דרעי או נגד התנועה.

אלי ישי סרב כמובן לדרישה, ופגישה שהייתה אמורה להתקיים בין השניים, הבוקר בשעה 10:00, בוטלה ברגע האחרון.

מקורב לאלי ישי אומר בשיחה עם "כיכר השבת": "למה דרעי חושב שישי יפקיד מכתב מהסוג הזה, הרי הוא לא מאמין לו - אלי בטוח שדרעי ישתמש בזה רק בכדי להעיף אותו מהמפלגה, זה לא יקרה".

לדבריו: "דרעי מצהיר בתקשורת שישי יהיה במקום השני, אז הנה הציבור יודע עכשיו שדרעי מציב לישי תנאים שהוא יודע שהוא לא יעמוד בהם רק בכדי לגרום לישי לעשות כל צעד העיקר לא שלום".

יעקב בצלאל, דוברו של אריה דרעי לא הכחיש את הדברים אך סרב להגיב.

בינתיים, המלחמה בש"ס מגיעה לראשונה גם לביטאון המפלגה 'יום ליום'. הבוקר, מתפרסמת מודעה שמכוונת נגד מחנה אלי ישי.

במודעה שעליה מוצגת תמונתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל נכתב: "עם כל הכבוד, כל אחד והאני שלו, מסתכלים על האני של עם ישראל ולא של האני הפרטי, מספיק לחלל שם שמיים ולהפר את צוואתו של מרן. אסור לתת לשונאינו כח ולפורר את מה שבנה מרן".

בסביבת ישי לא הסכימו להתייחס לתוכן המודעה ואמרו: "הנה הוכחה נוספת שהצד השני לא מחפש שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר