צפו בתיעוד • ילדים בני 12 ביצעו שוד מזוין בראשל"צ

הלקוחות בבנק בראשון לציון נדהמו לראות שני ילדים כבני 12 נכנסים לבנק עם נשקים ומבצעים שוד. בחקירתם אמרו הילדים כי עשו זאת "בשביל הצחוק" • צפו בתיעוד (משטרה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הילדים בכניסה לסניף (צילום: מצלמות אבטחה)

תדהמה בראשון לציון: תופעת השודים המזוינים בסניפי הדואר והבנקים בישראל איננה תופעה נדירה לצערנו, אך הפקידים בסניף בנק לאומי בראשון לציון נדהמו אמש כאשר אל הסניף נכנסו צמד שודדים צעירים במיוחד, בני 12 ו-13 בלבד. שם איימו על הפקידים בעזרת רובה M-16 מזויף, תוך שהם מכסים את פניהם בעזרת קפוצ'ון.

השניים נכנסו לסניף הבנק תוך שהם צועקים "זה שוד, תביאי את הכסף", כאשר הכספרית שנבהלה למראה רובה הM-16 שהשניים אוחזים בידם, העבירה את הכסף לידי החשודים הצעירים תוך שהיא צועקת וגורמת למהומה במקום, אך החשודים הצליחו להימלט כשהם מנצלים את ההמולה שנוצרה במקום.

חוקרי משטרת ראשון לציון שהגיעו לזירה ונטלו את צילומי מצלמות האבטחה שצילמו את השוד, נדהמו לראות כי השודדים הצעירים הם לא פחות מצמד ילדים בני 12 ו-13 תושבי העיר. לאחר שזיהו את הילדים יצאו בלשי מחלק הנוער לבצע את מעצרם, וכאשר הגיעו לבית הוריהם תפסו את נשק הצעצוע ששימש לביצוע השוד.

לאחר שנעצרו ונחקרו הובאו הבוקר הנערים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. כאשר עורכי דינם של הילדים טוענים כי מדובר בלא יותר ממעשה קונדס, שנעשה כאשר נכנס אחד הילדים לשירותים בסניף, וחברו החליט לחמוד לצון ולדרוש מהכספרית את הכסף. בית המשפט החליט לשחרר את הנערים למעצר בית, בהתחשב בנסיבות המעשה ובגיל הנערים.

פרקליטם של הנערים טוענים כי הנערים זכו ליחס נוקשה ובלתי חוקי מכיוון החוקרים. כאשר עורך הדין גיל גבאי המייצג את הנערים טוען כי: "הם נעצרו אתמול ב-23:00, הם נחקרו במהלך כל הלילה בניגוד להוראות החוק וישנו בתחנה על כסא. הזכויות שלהם נפגעו בצורה משמעותית מאוד. המשטרה הייתה צריכה להתייחס אליהם בצורה אחרת. בשלב הזה נמצא העניין בחקירה, ואנו מברכים על החלטת בית המשפט לשחרר את הנערים ממעצר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנו מתייחסים לאירוע בחומרה, מסיבה זו החשודים הובאו בפני שופט שהחליט על מעצרם. יחד עם זאת האירוע ידווח גם לקצין מבחן לנוער ולצוות חינוכי וטיפולי בקהילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר