חלק מהח"כים ביישו את ישראל בעולם

כל מה שקורה בממשלת ישראל - בורא עולם מראה לכל אזרחי מדינת ישראל היהודים, מי מחברי הכנסת אמיתי ומי לא אמיתי. חלק מחברי הכנסת ביישו את ישראל בעולם (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ממשיך ומגביר מיום ליום את פעילות איתני הטבע בעולם, כדי לעשות ניקיון על פני כדור הארץ. יימשכו השיטפונות, יימשכו התפרצויות הרי הגעש, יימשכו הרוחות הקשות והסופות, רעידות האדמה והשלגים, בחלק מהעולם - חום גבוה ובחלק אחר - קור עז, יהיו שריפות בכל מיני מקומות בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא מסכסך ומסבך בין מדינות וארצות, גם בתוכן - עמם בתוך עמם ומנהיגיהם בתוך עמם, וגם מסבך ומסכסך ביניהן. "וסכסכתי מצרים במצרים" - מדובר פה על כל העולם. כל ארץ ומדינה שירצו להפריע לעם ישראל, בורא עולם יסבך אותם עם עצמם.

כל המהפכה, כל מה שקורה בממשלת ישראל - בורא עולם מראה לכל אזרחי מדינת ישראל היהודים, מי מחברי הכנסת הם אמיתיים ומי לא-אמיתיים. חלק מחברי הכנסת ביישו את מדינת ישראל בעולם.

הערבים מסביבנו ובתוכנו שמחים וצוהלים על מה שקורה בממשלת ישראל, ואבו-מאזן הוא הראשון, הוא שמח ורוקד וחושב שהממשלה החדשה שתהיה תבוא לקראתם. הוא חי באשליות, תקום ממשלה לרעתם. רוב העולם לועגים, מלגלגים וצוחקים לממשלת ישראל.

מבקש ריבונו של עולם מכל אנשי הימין, מאלה שמאמינים בקדוש-ברוך-הוא, להיות מלוכדים כטבעת אחת כדי שלא יקרה אסון, ח"ו, במדינת ישראל. יש חברי כנסת שרוצים להיות יפי-נפש עם הערבים, הם לא מבינים שרוב העולם רוצים להשמיד את היהודים בארץ ישראל.

די עם החנופה לערבים, אין אמונה בהם, הם רוצים למחוק את היהודים. אבו מאזן מודיע שהוא רוצה להביא שישה מיליון ערבים לגור בארץ ישראל - שישלח אותם למדינות ערב, יש שם הרבה אדמה.

הקדוש-ברוך-הוא מחכה לזעקה, צעקה ותשובה של עם ישראל, כדי שימליך את מלך המשיח. אין יהודי שלא מאמין בביאת המשיח, בתוך תוכם כולם מאמינים, מי שיהודי. כל מי שיש לו זיקה ליהדות מאמין בביאת המשיח. בכנסת ישראל צריך להפסיק לזלזל זה בזה, אם לא נעזור לעצמנו, אף אחד לא יעזור לנו.

הודעה חשובה לכל גדולי ישראל, רבני ישראל ואנשי הרוח בישראל: חייבים לרכז תפילות המוניות בבית הכנסת ובישיבות, לתפילה וזעקה לריבונו של עולם על המצוקה הקשה בה נמצאת מדינת ישראל עכשיו. תפילה לביטול הגזירה שיהודים רָבִים ביניהם בכנסת ישראל, שיתבטלו המריבות ושיהיה שלום בכנסת ישראל. אין אמונה בגויים, למרות החיוך שלהם והפיוס ביניהם, הכל זיוף. מדינת ישראל לא צריכה אף מדינה בעולם, בזכות בורא עולם ועצמה - היא קיימת. נתן לנו ריבונו של עולם את ארץ ישראל עוד מזמן אברהם אבינו - לדורי דורות!

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני ולא להיכנס לשאננות, לא להאמין לאף אחד, כל אדם כבדהו וחשדהו. צריך לתת גיבוי לחיילי צה"ל. צריך להמשיך להיות ערניים לביטחון בסופרמרקטים, בבתי-מרקחת, בבתי-ספר, בבתי-כנסת ובבתי-חולים. באולמי שמחות ובמסעדות - להיזהר מפני פגיעה באוכל.

מדינת ישראל צריכה לפתח את הנגב, יהודה ושומרון והגליל המערבי, להרחיב ולהגדיל את מדינת ישראל ולעבוד קשה, כדי להיות מוכנים לעליית עולים חדשים יהודים לארץ ישראל. להפסיק להשקיע בתל אביב, להפסיק לבנות בתל אביב, להפסיק להגדיל את תל אביב, בסוף לא תהיה שם אפשרות תזוזה, הכל יהיה צפוף וסגור ולא יוכלו לנסוע בכבישים.

צריך להיזהר מאוד מאוד מהתבוללות במדינת ישראל, הורים צריכים להסביר לילדים שהתבוללות הורסת את עם ישראל ונותנת כוח לגויים. ארצות הברית קונה במילים יפות את ישראל, כאילו שהיא אוהבת את ישראל מאוד, היא רוצה שממשלת ישראל תתרכך ותשמע לה. כל מטרתה של ארצות הברית להיות חברה של איראן ומדינות ערב. אסור למדינת ישראל להיות כנועים, לא לשמוע לאף מדינה!

דאע"ש עושה סדר וניקיון במדינות ערב. במצרים יהיו בלאגן וסיבוכים, שערורייה ותסבוכות. יש התנגדויות חזקות נגד סיסי וממשלתו, והם יעשו הכל כדי שתהיה מהפכה. ירדן בשקט בשקט, מחכה לעזרה מישראל, הם יודעים שרק ישראל תעזור להם. סוריה, עיראק, חמאס ודאע"ש ממשיכים לזרום לתוך ירדן. במזרח ירושלים – לא להאמין לאף אחד, הערבים רובם מתחפשים ואחרי העבודה הם הופכים לרוע ושנאה.

איראן מתעתעת בארצות הברית, מפעלי האטום ממשיכים לעבוד. מבחוץ פניה כאילו לשלום עם ארצות הברית, וארצות הברית עוטפת אותה באהבה, כי פוחדת שתתחבר לרוסיה. בתורכיה יהיה בלאגן שלם, אין שליטה, יבוא יום והכל יתפרץ ויתפוצץ להם בפנים. לבנון בשקט, חיים בניוטרל, דאע"ש וחמאס מציקים להם מידי פעם. נסראללה וחיזבאללה לא יודעים מה לעשות, אין להם גיבוי מסוריה ואיראן, חתכו להם את הכנפיים.

צבא-הגנה-לישראל: לפקוח עיניים כדי שלא יעבירו טילים כימיים מאיראן וסוריה לחיזבאללה.

יהודים יקרים, להמשיך להתעסק בנדל"ן, לקנות בתים לא לחכות לאף אחד. כולם מדברים, מספרים סיפורים ובורא עולם הוא הקובע. לקנות, לא לחכות. צריכים לבוא מיליוני עולים יהודים למדינת ישראל. האנטישמיות מתגברת ותתגבר ויהודים נאלצים בעל כורחם לעזוב את ארצם, להציל את נפשם, רוחם ונשמתם ולעלות לארץ ישראל. יש פרנסה לכל היהודים, צריך רק רצון לעבוד.

כל בעלי הצווארון הלבן והשחור, כל הרמאים, הנוכלים, הגנבים, אנשי השוחד - יתגלו בכל העולם, לא רק בישראל. חלק יפגעו מריבונו של עולם ישירות וחלק באמצעות בתי המשפט והחוק.

הקדוש-ברוך-הוא מכניס את מדינת ישראל ללחץ קשה ביותר, כדי שכולם יגידו פה אחד: אין מלבדו בעולם, אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים! יצעקו ויזעקו לבורא עולם שימליך את מלך המשיח!

מלך המשיח עובד ופועל בסתר נגד כל העולם, הוא מגן ושומר בסתר על עם ישראל. כשעם ישראל יזעק ויצעק לקדוש-ברוך-הוא שימליך אותו - אז יפעל בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר