התרגשות ב"אוניברסיטה החרדית": מחזור ב' יוצא לדרך

התרגשות רבה נרשמה השבוע בקרב ההנהלה הבכירה באוניברסיטת בר אילן: מעל לכל הציפיות, מסתיימת בימים אלו ההרשמה למחזור ב' של הקמפוס החרדי בהצלחה מרובה (לימודים)

כיכר השבת | מקודם |
מרכז וואהל באוניברסיטת בר אילן (צילום: Cccc3333 ויקיפדיה)

לפרופ' שמואל סנדלר מחברי ההנהלה הבכירה באוניברסיטת בר אילן היה חזון: הקמת קמפוס חרדי ברמה אקדמית גבוהה בתוך האוניברסיטה, על טהרת הקודש עם התחשבות מלאה בצרכים של המגזר החרדי. היום הוא מרגיש שהחלום מתגשם, מחזור ב' של הקמפוס החרדי עומד להיפתח השבוע ונותרו בו מספר מקומות בודדים בלבד.
בקמפוס החרדי בר אילן ניתן להירשם למסלולי לימוד ייחודיים שמעולם לא נלמדו באווירה חרדית איכותית וברמה אוניברסיטאית גבוהה: פסיכולוגיה וסוציולוגיה, כלכלה ומינהל עסקים, ואופטומטריה.

נתי גמליאל,מנהל השיווק של הקמפוס החרדי מספר ל"כיכר השבת", "שעות הלימוד נפרדות לגברים ונשים, והקמפוס נמצא בבניין סמוך ל"שער גהה" - שער הכניסה לאוניברסיטה מכיוון בני ברק, ליד לתחנות האוטובוס והגשר להולכי הרגל. בנוסף, איש החינוך הרב אלישיב נפחא שליט"א מלווה את תלמידי הקמפוס החרדי בכל מה שקשור לצרכים הנדרשים מבחינה רוחנית, ואף מוסר שיעור שבועי מיוחד לתלמידות."

תלמידים הלומדים בקמפוס במחזור הראשון, מספרים על הסטנדרטים הגבוהים של המקום: "מדובר על לימודים ברמה הכי מקצועית שיש, זאת בנוסף לכיתות המאובזרות והמתחם המתקדם שמעניק חוית לימודים גבוהה במיוחד, יחד עם זאת אנו נהנים ממגוון מלגות ייחודיות עם אפשרות להגיע ל-100 אחוז מימון!".

גמליאל טוען כי "התכנית נבנתה בצורה כזו שגם גברים העובדים בשעות הבוקר יוכלו ללמוד לתואר בשעות הערב, ונשים תוכלנה ללמוד לתואר בפסיכולוגיה בתכנית של יום וחצי בשבוע בלבד!".

ד"ר דוב לויטן, מנהל התכנית באוניברסיטה, מדגיש כי ההצלחה של מחזור א' הפתיעה גם אותו: "אף אחד לא חשב שיהיה רישום כל כך גדול ואיכותי. בנוסף, הרצינות וההתמדה של הסטודנטים היא מופת עבור כולנו".
"אנו מקווים ומשוכנעים שהקמפוס שפתחנו ילך ויגדל, תוך שימת דגש על עקרונות דתיים לצד סדנדרטים מקצועיים גבוהים", מוסיף ד"ר לויטן.

נראה כי בבר אילן עשו הכול לתת לתלמידים החרדים את האפשרות להוציא תואר אוניברסיטאי מכובד בדרך נוחה ומתאימה, לכם לא נותר אלא לברר אם נותר מקום.
ניתן ליצור קשר עם מרכז הרישום של הקמפוס החרדי בטל. 03-7384272

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר