סערת הניקוד • הרב מזוז מגיב:

הרב מזוז: ישי יודע לקרוא בלי ניקוד

הגאון רבי דוד יוסף תקף את אלי ישי שפרש מש"ס והקים את 'יחד' שאינו יודע לקרוא בלי ניקוד, כעת, הגאון רבי מאיר מזוז, מכחיש זאת • אלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד? סתם דברים בטלים. זה לא נכון, זה שקר" (חדשות)

(צילום: דוברות 'יחד')

סערת הניקוד: בשבוע שעבר האשים הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ובנו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, כי אלי ישי שפרש מש"ס והקים את מפלגת 'יחד', לא יודע לקרוא בלי ניקוד, כעת מנהיגה הרוחני של המפלגה החדשה, הגאון רבי מאיר מזוז, מכחיש זאת.

במהלך כנס בחירות בהיכל ישיבת "יחווה דעת", ביום רביעי שעבר, תקף הגר"ד יוסף את ישי ואמר: "בסופו של דבר, אני זוכר - כשאבי מורי מינה אותו ליושב ראש, אמרתי לאבי מורי 'האיש הזה הוא בור ועם הארץ, עד היום כל אלו שהיו אצלנו היה להם רקע תורני'".

"ואז הוא בא לפה ללמוד חברותא, זמן קצר זה החזיק, הוא לא יודע אפילו לקרוא בלי נקודות והוא היה עומד בראש...", הוסיף הגר"ד יוסף.

בתגובה לדברים, משחררים הבוקר בדוברות מפלגת 'יחד', סרטון בו נראה הגר"מ מזוז, מנהיגה הרוחני של המפלגה, מכחיש את הדברים ואף מכנה את הרב דוד יוסף "משוגע".

בפתח דבריו, נראה הרב מזוז אומר כי "מרן הרב עובדיה עליו השלום היה מקבל את כולם בסבר פנים יפות, היה מכבד את כולם והיה אוהב את כולם. כשבא אליו נועם שליט והתחיל לדבר על הבן שלו, בכה איתו כאילו היה הבן שלו, בכה איתו, חיבק אותו, בכה איתו, אמר 'אף אחד לא בכה והתרגש כמו שהתרגש הרב עובדיה', הוא יודע שנועם לא שומר תורה והבן שלו לא שומר תורה, לא שבת ולא תורה, אבל יהודי זה יהודי, ככה צריך לעשות, לקרב כל היהודים".

"האדמו"ר מליובאוויטש אומר 'ומקרבן לתורה', לא תקרב את התורה אליהם - תקרב אותם אל התורה, הכל בחכמה הכל בתבונה", הוסיף הרב מזוז, "בשביל מה רבים? בשביל מה לריב? אנחנו כל הזמן מדברים בנחת, ואחרים רבים איתנו, מה עשינו לכם".

בשלב זה מתייחס הרב מזוז למה שאמר הרב דוד יוסף ותקף: אלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד? אתם מאמינים לדבר הזה? סגן ראש הממשלה לא יודע לקרוא בלי ניקוד? נו באמת. עכשיו נכניס אותו לכיתה א', כיתה ב', שילמד לקרוא בלי ניקוד? סתם דברים בטלים".

"יורדים על בן אדם עד חורמה", הוסיף הרב מזוז, "קודם כל זה לא נכון, זה שקר, צריך לא להתייחס לזה, אנחנו נכבד כל אדם באשר הוא אדם, כל יהודי באשר הוא יהודי".

הרב מזוז שב והסביר בדבריו מדוע הקימו את מפלגת 'יחד' ואמר כי "כשאנחנו עושים את הדבר הזה, עשינו מסיבה פשוטה, בתחילת הקדנציה שעברה, לפיד לבד היה לו 19 מנדטים - יותר מכל המפלגות החרדיות, שלושתם ביחד 18, אם לא הטירון הזה, המטומטם הזה, יש לו 19, למה יש לו 19? למה? כי הוא ידע למשוך את האנשים תחת לשונו. והפעם לולא התנועה הזאת מי יודע כמה יש לחרדים, פחות מ-20. בזכות התנועה הזאת יהיה לנו עוד מנדטים ועוד מנדטים ועוד מנדטים"..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר