תיעוד מצמרר. וידאו

הבהלה הגדולה: הרב סיטון נמלט מהשוטרים הזועמים

לידי ´כיכר השבת´ הגיע תיעוד וידאו ממצלמת אבטחה, בו נראה הרב יהודה סיטון שנפצע אמש קשה במהומות בירושלים, רץ מרחוב ישעיהו לעבר ספריית חב"ד המרכזית בירושלים ברחוב שטראוס, שם נפצע קשה. הוידאו המצמרר בכתבה המלאה (חדשות חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד וידאו מצמרר ממצלמת אבטחה, בו נראה הרב יהודה סיטון (שנפצע אמש קשה במהומות בירושלים) רץ מרחוב ישעיהו לעבר ספריית חב"ד המרכזית בירושלים - "היכל מנחם" ברחוב שטראוס.

בסרטון, נראה הרב רץ במהירות, לאחר שחטף על-פי החשד מכה מאלה על-ידי שוטר.

על פי הידוע, הרב סיטון נמלט בבהלה מהשוטרים, התנגש בעמוד ברזל ונפל מספר מדרגות, כשהוא נחבל בראשו ומעצמת המכה מאבד את ההכרה.

האירוע המדובר התרחש סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, המתנדב משה בק, כונן "מגן דוד אדום ו"איחוד הצלה" סיפר ל"כיכר השבת" על מה שהתרחש בכיכר.

“ישבתי יחד עם מתנדב נוסף ברכב על כיכר השבת, לפתע רץ אלינו ילד וצעק שמישהו התעלף. רצנו מהר לעבר בניין בית חב"ד שם הוא היה שרוע וראינו שהוא מדמם מהראש ללא דופק ונשימה. התחלנו בפעולות החייאה תוך שאנו מזעיקים במקביל סיוע נוסף של כוננים שמיהרו למקום".

כתב כיכר השבת מוסיף ומציין כי הרב סיטון נקלע למהומות לתומו לאחר שיצא מהקפות בישיבה השוכנת במקום, ולא נטל כל חלק במהומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר