נס רפואי

הרב סיטון התעורר. משפחתו: תתפללו

הרב סיטון המאושפז בהדסה עין כרם, פקח היום את עיניו. הוא משותק וזקוק לרפואה. משפחתו: התברר כי הפגיעה הייתה מכוונת ולא נפילה

אליהו הכהן | כיכר השבת |

הרב יהודה סיטון, שנפצע במהלך המהומות במוצאי שמחת תורה בשכונת גאולה, לאחר שנמלט משוטרים שהיכו את תושבי המקום, פתח את עיניו לראשונה השבוע.

סיטון מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם. הרב סיטון מתקשה להזיז את ידיו ובשלב זה אינו יכול לדבר. בני משפחתו מרוצים מההתקדמות הרפואית שחלה במצבו, "אנו מבקשים מכם להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה", אמרו ל´כיכר השבת´, "אתמול כמעט נפרדנו ממנו".

בני המשפחה מבקשים לחזק את הטענה כי אבי המשפחה נפגע כתוצאה ממכה מכוונת ולא מנפילה. "זו גם עמדת הרופאים, הכל יתברר עוד בבית המשפט", אמרו בני המשפחה.

כזכור, האירוע המדובר התרחש סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, המתנדב משה בק, כונן "מגן דוד אדום ו"איחוד הצלה" סיפר ל"כיכר השבת" על מה שהתרחש בכיכר.

“ישבתי יחד עם מתנדב נוסף ברכב על כיכר השבת, לפתע רץ אלינו ילד וצעק שמישהו התעלף. רצנו מהר לעבר בניין בית חב"ד שם הוא היה שרוע וראינו שהוא מדמם מהראש ללא דופק ונשימה. התחלנו בפעולות החייאה תוך שאנו מזעיקים במקביל סיוע נוסף של כוננים שמיהרו למקום".

כתב כיכר השבת מוסיף ומציין כי הרב סיטון נקלע למהומות לתומו לאחר שיצא מהקפות בישיבה השוכנת במקום, ולא נטל כל חלק במהומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר