מה הקשר?

הדרך הקצרה והארוכה: איך תקשור את העניבה כמו שצריך

גם אם יש לך 2 ידיים שמאליות, ותמיד, אבל תמיד, אתה מוצא את עצמך עם עם קשר עניבה צר מידי/רחב מידי/ עקום מידי/ כל התשובות נכונות, כשהחלק התחתון מבצבץ מתחת, את הטכניקה הזאת לקשר עניבה מושלם ומקצועי כל אחד יכול ללמוד וליישם (Men)

מה הקשר? (צילום: שאטרסטוק)

סוגיית העניבה היא מעין מקבילה גברית מניאטורית לבעיות הלבוש של הנשים. שם בא לידי ביטוי, הטעם הייחוד והפרסונאלי של הגבר, סטייל הלבוש שלו, וההבנה שלו באופנה ובסגנון, ולכן שם מתחילות הבעיות. מה מתאים למכנס הכחול, ומה לאפור, מה חגיגי מספיק, מה חסידי, מה נועז, מה מוזר, מה יפה ומה מכוער.

אולם יש נקודה אחת קטנה שרבים נופלים בה, המקבילה לטכניקות האיפור של נשים: פשוטה, אבל אם לא יודעים אותה, התוצאה - איך לומר? - לא ממש נעימה לעין. אז אחת ולתמיד, איך תקשור את העניבה שלך כמו שצריך?

חכה שניה, אל תאנח ביאוש מוקדם כי 'יש לך 2 ידיים שמאליות', נכון שגם אחרי אין ספור פעמים שאחיך הגדול הראה לך איך לקשור עניבה לפני הבר מצווה שלך, אתה עדיין מוצא את עצמך עם עם קשר עניבה צר מידי/רחב מידי/ עקום מידי, כשהחלק התחתון והצר של העניבה מבצבץ כמו תמיד מתחת.

גם אם אתה לעולם לא משיג את התוצאה הרצויה, זה הכל עניין של טכניקה נכונה וקלה, שכל אחד יכול ללמוד וליישם. אז מצאנו 2 שיטות, אחת קצרה ויעילה ומורכבת מ-4 פעולות פשוטות שאי אפשר לפשל בהן, השנייה מורכבת ממספר שלבים רב יותר, אך התוצאה מושלמת ומקצועית יותר. אתה מוזמן לצפות ולבחור את המתאים לך ביותר.

הדרך הקצרה והבטוחה:

מתוך ערוץ היוטיוב של Math Meeting

הדרך הארוכה והמקצועית:

מתוך ערוץ היוטיוב של tiehole

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר