קיבל בטעות חשבון בלתי מוגבל ובזבז למעלה ממליון דולר

מה הייתם עושים אם גיליתם כי יש לכם מסגרת אשראי בלתי מוגבלת? צעיר אוסטרלי בחר לצאת למסע תענוגות הכולל הרבה מכוניות יוקרה, ארוחות שחיתות במסעדות וחופשות מפנקות (Men)

מתגעגע לימים הטובים... (צילום: פייסבוק)

הפחד הגדול של כל איש שחי מהכספומט לפה, היא ההודעה הלקונית של המכשיר חסר הרגשות: "הסכום שביקשת חורג מהיתרה המותרת" במקרה כזה אתה מוצף בבושה איומה שגורמת לך להביט ימינה ושמאלה בחשש שמא אי מי ראה את סימן העניות שלך, לא תחושה מומלצת במיוחד. לא פלא שהחלום הגדול שלך הוא לחיות בחשבון בלתי מוגבל, במציאות הלקוחה מהאגדות, בה תוכל למשוך ולמשוך ולמשוך, ולהמשיך למשוך בלי דאגות. זה בדיוק מה שקרה ללוק מור.

מור, צעיר אוסטרלי בן 29, פתח לפני 7 שנים חשבון בנק חדש, לאחר משבר כלכלי שחווה שהכניס אותו לחובות של 25,000 דולר אוסטרלי. לוק, 'כדרכם בחודש' של צעירים רבים, לא למד לקח והמשיך למשוך כספים כל חודש ולבזבז בלי חשבון, תוך זמן קצר הוא הגדיל את חובו ל-36,000$, אך להפתעתו הוא גילה כי גם לאחר שהוא עבר את המסגרת החודשית, הבנק לא הגביל את המשיכה.

הוא המשיך למשוך את הכסף והזמן, והכספומט עדיין לא אמר את דברו. האוסטרלי הצעיר החליט בצעד שקול ובוגר לקחת את ההזדמנות שנפלה עליו ב-2 ידיים ולנצל אותה עד תום. חיש קל הוא התרגל לסטטוס החדש, והחל להוציא את מיטב כספו על מכוניות יוקרה, ביגוד ומסעדות.

הוא קנה מזראטי ב-26,000$ ומכונית אסטון מרטין ב-68,000$. הוא בזבז הון רב על חופשות מפנקות באתרי יוקרה, ואף שילם סכום ניכר על אלבום מקורי עם חתימה של מייקל ג'קסון, הזמר האהוב עליו. הוא הספיק להוציא לא פחות ממיליון דולר כאשר הבנק שם לב שמשהו פה לא בסדר.

גזר הדין הראשון שנגזר עליו היה 4 שנות מאסר כעונש על קבלת כספים במרמה, אך השבוע החליט בית המשפט בניו סאות' וולס לבטל את הגזירה אחרי שהגיעו למסקנה כי לוק לא ביצע פעולת גניבה או רמאות אלא פשוט החליט לנצל את המצב שנקלע אליו.

לסיפור הזה יש סוף טוב, לוק למד לקח ותחיל לחיות בצמצום. הוא קנה רכב ב-630 דולר והתחיל, למרבה האירוניה ללמוד משפטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר