התנגשות רבתית

צפו: תאונת שרשרת במונטריאול תגרום לכם לצחוק

משאית מתנגשת במכונית משטרה שהתנגשה באוטובוס עירוני, שהתנגש במיניוואן. חד גדיא חד גדיא, השאלה מי משלם על הנזק? פחות או יותר כל תושבי מונטריאול • צפו בסרטון המשעשע (Men)

מי ישלם על הנזק? (צילום מסך מתוך יוטיוב - Willem Shepherd)

כתב תביעת הביטוח המסובך והמורכב ביותר אי פעם, הוגש לאחר ששלג וקרח הפכו את כבישי מונטריאול למעין שילוב של מגרש החלקה ורחבת מכוניות מתנגשות, כשפחות או יותר כל הרכבים באזור התנגשו זה בזה ולא ברור מי הראשון שגרם לתאונה.

דובר משטרת מונטריאול רפאל ברגרון אמר ל'חדשות גלוב' כי אף אחד לא נפגע, למעט גאוותם של 12 'מחליקי הקרח' שלא לקחו בחשבון את השלכות החורף על מצב הכביש וכמה מושגי יסוד פשוטים בפיזיקה, כמו כח האינרציה וחיכוך.

אין הרבה דברים ממכרים ומשעשעים כמו צפייה בהילוך איטי בתאונות שרשרת ללא נפגעים, אבל לא רק בקנדה, החורף מגיע כך שהסרטון הזה אמור להוות מעבר לשעשוע זמני גם נורת אזהרה לנהיגה שלנו בתנאים מסכני חיים.

בתור התחלה, תחשבו כמה כסף יכלו הנהגים האלה לחסוך על ידי שימת לב לתנאי הכביש ולחלקלקות המדרון הקפוא לפני שנסעו בו. אם כל נהג היה מחכה לראות מה עולה בגורלה של המכונית שלפניו זו הייתה יכולה להיות התנגשות פשוטה בין שתי מכוניות, ולא מחזה בינלאומי.

התוכנית הטובה ביותר היא: אם הכבישים חלקלים בחוץ, פשוט תישאר בבית ואל תהיה גיבור. הגיבור היחיד במצב הזה הוא הבחור מאחורי המצלמה, שבאומץ לב הזכיר לנו כי נהיגה בחורף היא מסובכת הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, תאונות דרכים יכולות להיות מצחיקות, כאשר אתה אינך מעורב בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר