אחרי 20 שנה

קיבל מאסר על תנאי בגין נהיגה בשכרות לפני 20 שנה

מקרה של גבר מדרום קרוליינה שהופיע בבית משפט במסצ'וסטס כדי לפתור מקרה של נהיגה בשכרות יותר מ -20 שנים לאחר שנעצר באשמה, מוכיח כי ידו של החוק אף פעם לא משחררת (Men)

החוק לא שוכח... (צילום: שאטרסטוק)

נעצרתם על נהיגה במהירות מופרזת או בזמן שכרות? יש לכם 2 אפשרויות: או שאתם מאלה שיופיעו בבית המשפט כמו ילדים טובים, ירצו את עונשם וילמדו לקח, או שאתם מאלה המנסים למתוח את גבול החוק כמה שניתן, לא תופיעו לדיון, ותסמכו על הנס. ובכן, מקרה שאירע לאחרונה בדרום קרוליינה מוכיח לנו כי החוק לעולם לא שוכח.

לטענת רשויות הינגהם, מסצ'וסטס, גבר מדרום קרוליינה הופיע בבית משפט במסצ'וסטס כדי לפתור מקרה של נהיגה בשכרות, יותר מ -20 שנים לאחר שנעצר באשמה.

סמל המשטרה בהינגהם, סטיבן דירת' אומר שלאחר שנה בו נידון המקרה ללא מוצא בבית המשפט בשל העדר ראיות מרשיעות, הודה לאחרונה, אלכסנדר ריצ'י, בן 54 הודה לאחרונה בעובדות המספיקות כדי להימצא אשם בבית המשפט.

דירת' אומר שריצ'י יצר לאחרונה קשר עם עורך דין מקומי כדי לפתור את התיק, אשר כבר פתוח מאז מעצרו יולי 1994. ריצ'י מעולם לא הופיע למשפט שנקבע לו באותו זמן.

הסיבה שבגללה הוא חזר, הייתה אי יכולתו לחדש את הרישיון שלו בשל הצו שעוד לא טופל. דירת' אומר שריצ'י ירצה מאסר על תנאי בדרום קרוליינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר