המבזקן נפל בפח

נתניהו לא כתב: "נא לשמור חנינה אחת לעוד מעט"

פוסט שעלה בעמוד הפייסבוק הסאטירי "ביבי נתניהו", צוטט הבוקר בשגגה במבזקי מהדורת הבוקר כפוסט אותו כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו. חברת החדשות פתחה בבדיקת התקלה (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קונטרול טלוויזיוני. ארכיון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

חברת החדשות של ערוץ 10 ציטטה הבוקר (חמישי) כמה פעמים את תגובתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרשעת אלאור אזריה, אך מתברר כי תגובה כזו לא נכתבה על ידו מעולם.

מתברר, כי עמוד פייסבוק פופולרי בשם "ביבי נתניהו", המעלה באורח קבע פוסטים סאטיריים כביכול בשמו של נתניהו, פרסם פוסט בדוי בשמו עם כמה משפטים שלא היו בפוסט המקורי, האמיתי. אך עורכי מבזקי החדשות בתכנית הבוקר שרצו להביא את התגובה המקורית של ראש הממשלה ציטטו היום בטעות, בשלוש מהדורות שונות, דווקא את התגובה הפיקטיבית.

כך יצא שהמשפטים "גם אם יאיר לפיד, איש השמאל, עוד לא גינה את פסק הדין, אין לפגוע בו", ו"אם כבר בחנינות עסקינן, נא לשמור אחת לעוד מעט", הסאטיריים כמובן, הובאו במבזקי החדשות כמשפטים שכביכול נתניהו כתב בפוסט שלו.

יצויין, כי זאת לא הפעם הראשונה בה גופי תקשורת נופלים ומתייחסים לפוסטים המפורסמים בעמוד "ביבי נתניהו" כפוסטים אמיתיים. זה קורה לכולם: העיתון '7 ימים' פרסם בזמנו כתבת שער גדולה שכל צילומי המסך בה היו מעמוד פיקטיבי זה.

תגובת חדשות 10: "מדובר בתקלה. אנו מתנצלים עליה, וכבר התחלנו לבדוק מה הוביל לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר