המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הוא אדם ישר ואמין מאוד, מה שיש לו בלב יוצא מהפה. הוא יודע שבלי העם היהודי, בלי ארץ ישראל והעם שבתוכה, לא יתקיים העולם (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, אבא שבשמיים, מודיע לכל העולם כולו ולארץ ישראל הקדושה, שבזכות ארץ ישראל הקדושה חי כל כדור הארץ! בלי ארץ ישראל הקדושה והיהודים שבתוכה – כדור הארץ לא יתקיים ויהיה בתוהו ובוהו.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה להפוך את העולם הזה לטהור וקדוש, יש לו התחלה בארץ ישראל הקדושה והיהודים שבתוכה. דרך הקדושה של ארץ ישראל, לימוד התורה, התפילות ומעשי החסד של היהודים - העולם כולו יהיה טהור וקדוש, עולם חדש של אהבת-חינם. עולם שאין בו בתי חולים, לא רופאים ולא חולים. עולם של קיום עשרת הדיברות במלואן, עולם של חיי-נצח ליהודים. כל הערבים והגויים בעולם יעבדו את היהודים ואת ארץ הקודש. כל זה נמצא בתהליך מתקדם מאוד של גילוי משיח בפרהסיה!

משה רבנו גואל ראשון - הביא את בני ישראל ממצרים לארץ הקודש, ומשיח אחרון – עובד ופועל להפוך את כל העולם לטהור וקדוש. העולם יהפוך לטהור וקדוש כשיישחט יצר הרע מן העולם.

כל העולם משתגע ומבולבל, איך טראמפ עלה לנשיאות ארה"ב. מאות מיליוני בני אדם בעולם לא מעכלים איך הוא עלה. נחסוך לכם מחשבות כבדות – יד ה' בדבר. לב מלך ביד ה' ובורא עולם בוחר את המלכים בעולם כולו. למרות שבני האדם בוחרים בטבע - בורא עולם משפיע עליהם איך לבחור. משיח צדקנו, מלך המשיח, נמצא ברשות הקדוש-ברוך-הוא, והקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו ממליך אותו, הוא בחר בו והוא ממליך אותו. לא בני האדם.

טראמפ, נשיא ארה"ב, הוא אדם ישר ואמין מאוד, מה שיש לו בלב יוצא מהפה. הוא אוהב עולם של אמת ויושר. הוא יודע שבלי העם היהודי, בלי ארץ ישראל הקדושה והעם שבתוכה, לא יתקיים העולם.

כל הערבים מתנהגים כמו בסדום ועמורה. הם רוצים להרוס ולפגוע בארץ ישראל הקדושה והטהורה וביהודים שבה, שמהם חי העולם, הם פשוט מתאבדים. רוצים להרוס את ארץ ישראל ויפגע בהם בורא עולם קשות. הם לא יכולים להרוס כלום וגם יפגעו.

כל ארץ, מדינה, אדם, נשיא או ראש ממשלה שינסו לפגוע או לקחת חלקים מארץ ישראל - בורא עולם יהרוס אותם, לא בעוד שנים וגם לא חודשים - בתוך זמן קצר ביותר. כי הגיע הסוף, הגיע קץ הקיצים של העולם העקום!

יהודים בישראל להיות ערניים, לא לסמוך על הנס ולהגיד 'לי זה לא יקרה'. להילחם על זכויות ארץ ישראל. היהודים צריכים לִצְפות לעתיד ולא להווה. כמו שאדם צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא חוטא, מה תהיה התוצאה בעתיד ולא מה שהוא מקבל בהווה.

בעיית הערבים נגד היהודים קיימת מאז תחילת העולם – 'עשיו שונא ליעקב'. לפני שקיבלו את עשרת הדיברות, יעקב קיים אותן ועשיו עשה הפוך ממה שכתוב. אנחנו, היהודים צאצאי יעקב אבינו, חונכנו לקיים את עשרת הדיברות. מי שלא רוצה לקיים את עשרת הדיברות – יבדוק בשושלת אם הוא יהודי.

ממשלת ישראל צריכה להיות יציבה ולהמשיך ביהדותה לשמור על אדמת הקודש. לא לשכוח מה שקרה ליהודים בשואה.

כל יהודי השמח בחלקו, שלא יתמרמר ולא יתלונן - תפילותיו יישמעו בשמיים! ההפך – לא יישמעו. בארץ ישראל יש הכל, יש ארבע עונות טובות ומדויקות ויש גשם טוב ובריא. בורא עולם שומר מלמעלה ואנחנו שומרים על עצמנו למטה.

יהודים יקרים, להתרחק מהתבוללות. אף גוי וערבי לא אוהב יהודים, הם רוצים רק לטמא ולהרוס את הבנות היהודיות. אם יהודי מתבולל עם גוי - הנשמה עוזבת, כי היא חלק אלוקה ממעל.

טראמפ לא שונא ולא שומר טינה, הוא בא לתקן את המעוות.

רוסיה, פוטין רוצה לעבוד עם טראמפ עבודה משותפת.

איראן מאיימת על ישראל. היא קיבלה אזהרה, בניין שלם נשרף והתמוטט בשניות. מתה מפחד שטראמפ יראה את החוזה הלא תקין שעשה אובמה.

סוריה תיהרס כמו סדום ועמורה.

עיראק תיהרס כמו סדום ועמורה.

טורקיה תיהרס. ארדואן מכניס אלפים לבתי סוהר וגם זה לא יעזור לו.

מצרים נלחמת במדבר סיני, עושה תיקון על מה שעשתה לצבא-הגנה-לישראל במלחמת יום כיפור. נלחמת מול דאע"ש, חמאס והאיסלאם הקיצוני, והם כולם רוצים להרוס את סיסי ואת מצרים. יש הברחות גדולות מאוד של טילים ותחמושת מגבולות מצרים למדבר סיני. סיסי צריך להילחם בכל הכוח נגד הכוחות שבסיני. האיסלאם הקיצוני שומר טינה עמוקה לסיסי מתקופת מורסי. סיסי, לפתוח עיניים, מצרים בסכנה.

רצועת עזה, החמאס ואבו מאזן לוקחים עשרות מיליוני דולרים לכיס שלהם ומשאירים את הפלסטינאים בלי אוכל. הם נותנים הוראות מתי לפגוע ביהודים בארץ ישראל. ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות ללא הפסק. הם מכניסים הרבה טילים לתוך המנהרות ומתכננים להפריע בערים הגדולות. בורא עולם לא ייתן להם להצליח - סגור! צריך להקפיד מאוד לבדוק את הסחורות הנכנסות לרצועת עזה.

הים רועש וגועש, רוצה לפעול ולהחריב את העולם והקדוש-ברוך-הוא לא נותן לו לשטוף את העולם. יימשכו אסונות טבע, מחוץ לגבולות ישראל, שיטפונות והתפרצויות הרי געש, תאונות ברכבות ומטוסים, ורעידות אדמה. בארץ ישראל לא יקרה כלום.

יכנסו לאירופה פליטים מאפריקה, טורקיה, סוריה, ירדן, עיראק, מצרים, מרצועת עזה ואזור השומרון – עשרות מיליונים! הם באים לגרש את האור מיהודי אירופה. היהודים מאירופה יברחו לארץ הקודש!

יהודים יקרים, לחזור בתשובה ולקיים את עשרת הדיברות. בורא עולם הולך להרים רף, לגלות ולגלות בכמויות אדירות את כל אנשי הזימה, השוחד והרמאות, שחיים על גב אחרים.

יהודים יקרים, בארץ ישראל ובחו"ל, להשקיע בנדל"ן אך ורק בארץ הקודש.

יהודים יקרים שגרים בכל העולם, להתקפל ולהגיע לארץ ישראל.

יהודים יקרים להגיע למערת המכפלה.

בארץ ישראל הקדושה, משיח מגן, פועל ועובד. נשמתו של משיח עוטפת את ארץ ישראל! גם לומדי התורה מגינים על ארץ ישראל, גם תפילות ומעשי חסד וצדקה. מי שמאמין - יהיה לו רק טוב, מי שלא מעכל - ייתנו לו לעכל. אנשים יִראו סימנים מובהקים ובולטים מאוד בעניין של משיח.

יש יהודים שיאמינו ויש שיפחדו להגיד על הסימנים שהם סימני משיח, כדי שלא יגידו שהם לא מודרניים - הם מודרניים מאוד.

משיח נמצא בקצה של הקצה, של הקצה של ההר, להתגלות בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר