"להיות אמיתי"

קליפ חדש לזמר החרדי המצליח בעולם שלא שמעתם עליו

אלכס קלייר הוא הזמר החרדי המצליח בעולם עם סיבובי הופעות גדולים בכל רחבי אירופה וארה"ב. צפו בקליפ מאלבומו החדש - "זנב לאריות" שעוסק בחיפוש אחר האמת (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר הבריטי אלכס קלייר, שב בתשובה לפני כמה שנים ולמד בישיבה בירושלים, כשהוא כמעט ונוטש את הקריירה הכושלת שלו במוזיקה אך לפתע הוא קיבל טלפון ששינה את חייו ממנכ"ל מייקרוסופט שהודיע לו כי הוא רוצה את שירו "קרוב מידיי" עבור פרסומת של החברה.

השיר הפך ללהיט ענק עם עשרות מיליוני צפיות ומאז הקריירה של קלייר נוסקת כל העת. קלייר שלבוש ביום יום בכיפת קטיפה שחורה, בכובע וחליפה וציציותיו מתבדרות ברוח נחשב לזמר רוק מצליח מאד באירופה וסיבובי ההופעות שלו בכל רחבי אירופה מצליחים מאד.

כמנהג העולם, "אין נביא בעירו" וקלייר שמושמע רבות בעולם כולו ונחשב לאמן מצליח וככוכב רוק, אינו מוכר כלל בישראל אולי כחלק מטראומת "מתיסיהו" שכזכור השיל את זקנו ופאותיו ואת אורח חייו החרדי.

בימים אלו הוציא קלייר אלבום חדש - "זנב לאריות" בסגנון המשלב רוק עם נגיעות אלקטרוניות. הקליפ החדש שצולם בליפתא בירושלים משלב את ציוריו של אומן הגרפיטי סלומון סוזה שאחראי ליצירות הגרפיטי הייחודיות שמרוססות בשוק מחנה יהודה על פחי החנויות.

אלכס קלייר: "השיר 'להיות אמיתי' עוסק בכך שצריך ללמוד ולנסות לתפוס שליטה על רגשותיי ודחפיי. לעשות ניסיון לראות את העולם בצורה ריאליסטית, נכונה ולהבין בשביל מה אני פה בעולם.

יש לנו רק מעט שנים על הסלע הזה, ואנחנו צריכים לנצל את זמנינו כדי לעשות הכי הרבה חסד שאפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר