ההורים מדברים

עדות: "הנרצחת קראה לבעלה 'צדיק שלי'"

ההורים של הנרצחת, הסב והסבתא של הילדים שנרצחו, מתארים את התקופה שקדמה למסע הרצח אתמול. "היא תמיד שמרה שהוא ילמד בכולל ולא יפריעו לו", מספרת אמה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המשפחה מדברת בכאב (צילום: עידו ארז, ynet תמונה ראשית: באדיבות המשפחה)

רווית כרסנטי, סבתם של בנימין ויוסף כרסנטי שנרצחו אתמול על ידי אביהם יחד עם בתה דור (אמם) ועם בן השכנים, נחמן עתיה, מספרת כעת על חתנה לשעבר ששמו עדיין אסור בפרסום: "הוא גרם לה לחזור בתשובה. היא עשתה הכול בשבילו. היא גרמה לנו ללכת ולעשות הכול בשבילו, שיהיה לו נוח. לקנות לו את האוכל שהוא צריך, את הכשרויות, כדי שיהיה להם שלום בית. ותסתכלו מה הוא לקח לי".

"היא דאגה לבעלה, כמו שהיא תמיד קראה 'צדיק שלי', שהוא ילמד בכולל ולא יפריעו לו", היא הוסיפה. "אלה שאלות שאין לי תשובות עליהן. איך אפשר לרצוח את הילדים שלך? את האישה שדאגה לך והגנה עליך בחירוף נפש?".

לדבריה, "הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה במיליון אחוז. הוא הלך ונפרד מאנשים. רק בערב יום שישי הוא ישב אצלי בשולחן וביקש סליחה מהחתן שלי ומהם. אמר לו, סליחה אם פגעתי, סליחה אם דיברתי לשון הרע, וכן עם אנשים אחרים ביישוב, ממש נפרד מהם. הוא ביצע את הטבח שאיתן ואני ראינו בעיניים שלנו. את הנכדים שלי דקורים, את הבת שלי שרועה על הרצפה. את הילד המסכן שלא היה קשור למשפחה. פשוט ראינו אותם מתים על הרצפה. כשאיתן חזר הביתה, הוא ראה חלון פתוח. הוא קרא לה 'דור, דור', ואף אחד לא עונה לו. חוץ מחושך בעיניים לא ראינו כלום. חושך שלא יתואר".

משפחת כרסנטי, שנרצחה (צילום: באדיבות המשפחה)

"קרה לנו אסון גדול שלא יתואר", היא הוסיפה. "לקחו לי את הבת שלי, ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. הייתה לי ילדה לתפארת. אמא מסורה שאין כמותה. לא נתנה שאף אחד יגע בהם. לא הסכימה שאף אחד יטפל בהם".

וגם לעם ישראל יש לה מה לומר: "הוא לקח את הפרחים שלי. אני מבקשת מכל עם ישראל לבוא להלוויה ולראות איזה אוצרות הם לקחו לנו. שיראו אבא ואמא מובילים את הבת שלהם ואת הנכדים שלהם לקבורה".

בעלה איתן, סבם של הילדים, טוען אף הוא כי חתנו שפוי: "לא היה כלום שיצביע על מה שקרה. הוא עקב אחריי. חיכה שאני אצא מהבית ואז עשה את זה וברח. הוא שפוי מאוד. ידע מה הוא עושה. אני אומר לאמהות וילדות נשואות: שתפו את ההורים, לא לשמור בשקט. אולי יכולתי לפתור את הקשיים ביניהם".

משפחתו של הרוצח פרסמה מכתב בו כתבה: "אנו אבלים, המומים וכואבים מגודל הטרגדיה והאסון הכפול והמכופל שפקד אותנו. איבדנו את כלתנו ונכדינו ובן שכנינו היקרים לנו מכל. איננו מצליחים ולעולם לא נצליח לעכל ולהתעורר ממחלום הבלהות שאופף אותנו. אין לנו את היכולת לכפר על המעשה המתועב וכולנו שותפים לרחשי הלב מכל צד. מבקשים סליחה ומחילה, ואתם, נכדינו וכלתנו ובן שכנינו היקרים, נוחו על משכבכם בשלום. היינו מאוד רוצים ללוות אתכם בדרככם האחרונה אך מתוך רצון לכבד את רצון המשפחה של הקורבנות, ויתרנו".

לפני הארכת מעצרו היום אמר הרוצח: "אני מבקש סליחה מאלוקים". במשטרה עדיין מנסים להבין מה המניע שעמד מאחורי מעשיו, ופרקליטו עו"ד ארז מושקוביץ מהסניגוריה הציבורית, אמר: "מדובר בטרגדיה גדולה". הדיון התקיים בדלתיים סגורות וללא נוכחות בני משפחה.

מעצרו של האב, ששמו ותמונתו עדיין אסורים בפרסום, הוארך היום ב-11 ימים, ובית המשפט שלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

הלווייתה של דור כרסנטי ושני ילדיה בנימין ויוסף תתקיים הערב בשעה 18:00 במגדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר