הפרידמנים שולטים

נשאר במשפחה: בני פרידמן עוזב את המקום הראשון לטובת שמחה פרידמן

אחרי שבועות ארוכים, בני פרידמן ושירו "עברי אנוכי" עוזבים את המקום הראשון במצעד ההשמעות של כיכר השבת. ומי נכנס במקומו? בן הדוד שמחה פרידמן, ושירו החדש "עבור מישהו אחר" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בני ושמחה פרידמן (צילום: יח"צ וישראל ברדוגו)

ונפתח בבשורות מרעישות: אחרי שבועות ארוכים בהם "עברי אנוכי" של בני פרידמן כבש את המקום הראשון במצעד ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה", הוא עוזב ישירות למקום העשירי והאחרון ברשימה המכובדת. במקומו, נכנס למקום הראשון בן הדוד שלו, שמחה פרידמן, עם שירו החדש "עבור מישהו אחר". רשימת ההשמעות מנוטרת על ידי "רדיומטר" עבור "כיכר השבת".

שמחה פרידמן. במקום הראשון (צילום: יח"צ)

במקום השני ברשימת ההשמעות ברדיו נמצא ישי ריבו עם "מציל אותי כל יום". אחרי, במקום השלישי נמצא יונתן רזאל עם הביצוע שלו ל"הטוב הטוב", ובמקום הרביעי "הכי טוב" של עידן דוד. במקום החמישי נמצא אביגדור גביש עם "גלות", ובמקום השישי, כמעט באמצע המצעד בין שמחה לבני פרידמן, נמצא הדוד של השניים, אברהם פריד, עם "אתך אני".

בגזרת האינטרנט, נמצא במקום הראשון "אין ייאוש בעולם" של איציק דדיה, אחריו "כבתחילה" של גד אלבז, "בדרך המלך" של יעקב שוואקי. במקום הרביעי נמצא "רק רק" של שלומי גרטנר.

הדירוג המלא

(רדיומטר)

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר