"מתקפה פחדנית"

מתקפת ירי במסגד בקנדה: שישה נרצחו ושמונה נפצעו

שישה בני אדם נרצחו ועשרות נפצעו במתקפת ירי במסגד בקנדה. המשטרה עצרה שני חשודים, אך עדיין לא ברור האם מדובר במתקפת טרור או בפשע שנאה. ראש הממשלה: "מתקפה פחדנית" (חדשות)

זירת הירי (צילום: מתוך טוויטר)

בקנדה נרצחו הלילה (שני) שישה בני אדם במתקפת ירי במהלך תפילות ערב במסגד בעיר קוויבק סיטי. נשיא המסגד מוחמד ינגוי מסר כי בעת ביצוע הירי שהו במתחם לפחות 40 בני אדם.

לדבריו: "שלושה חמושים פתחו באש לעבר המתפללים, החמושים צעקו אללה הוא אכבר בעת שירו לכל עבר". המסגד בו בוצע הפיגוע שוכן בתוך מרכז תרבות מוסלמי.

דובר המשטרה המקומית הודיע כי המשטרה עצרה שני חשודים בביצוע הירי אך לפי שעה לא נמסרה זהותם. הדובר לא ציין את מספר הנפגעים באירוע, אך אמר כי ישנם נפגעים רבים.

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, התייחס בחשבון הטוויטר שלו למתקפה וכתב: "הלילה, אזרחי קנדה אבלים על ההרוגים במתקפה הפחדנית על המסגד. מחשבותיי עם הקורבנות ומשפחותיהם".

יצוין כי אין זו פעם ראשונה בה סובל המסגד מפשעי שנאה. לפני כחצי שנה הונח בפתחו ראש חזיר, וסמוך אליו נמצא מכתב נאצה בשפה האנגלית. המשטרה עדיין חוקרת את התקרית הקודמת ולא הגיעה לממצאים של ממש בחקירה זו.

תקרית הירי מתרחשת בצל דבריו של ראש ממשלת קנדה אתמול כי יאפשר את כניסתם לקנדה של כל המוסלמים שכניסתם סורבה לארצות הברית, דבריו באו בעקבות הצו עליו חתם הנשיא אמריקני דונלד טראמפ המונע את כניסתם לארצות הברית של מוסלמים משבע מדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר