הטרמפיסטים

התשובה של וייבר לטראמפ: שיחות חינם לאזרחי שבע המדינות

אפליקציית השיחות הודיעה כי בעקבות הצו הנשיאותי של טראמפ לאסור על כניסת אזרחים מ-7 מדינות מוסלמיות היא תאפשר שיחות חינם מהאפליקציה למדינות אלו (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טראמפ אסר על כניסת אזרחים מ-7 מדינות מוסלמיות ויש כאלה שהפכו את זה כבר לכלי ליחסי ציבור. אפליקציית וייבר הודיעה כי תאפשר שיחות בחינם בין מספרים בארצות הברית למספרי טלפון בכל שבע המדינות שעל אזרחיהם נאסר להיכנס לארה"ב, כך הכריז מנכ"ל חברת ראקוטן, שרכשה את וייבר בשנת 20144.

האפליקציה מציעה בימים כתיקונם שיחות בחינם בין המשתמשים, אולם שיחות בין מספרי טלפון רגילים דרך האפליקציה נעשים בתשלום.

מנהל וייבר הסביר כי "החברה תמיד הייתה מחויבת לאפשרות לחבר בין אנשים באופן חופשי ובטוח בכל זמן ובכל מקום. נוכח הנסיבות החדשות, אנו מרגישים שזו חובתנו לאפשר למשתמשינו להישאר קרובים גם כשהם רחוקים פיזית". החברה צייצה אודות השירות החדש גם בחשבון הטוויטר שלה, באנגלית ובערבית.

בכך מצטרפת וייבר לחברות טכנולוגיות נוספות המתייצבות לצד המהגרים והפליטים שנדחים כעת מארצות הברית בשל החמרת תנאי ההגירה עליהם הכריז הנשיא דונלד טראמפ. בסוף השבוע הכריז אחד ממייסדי איירביאנבי העוסקת בהשכרת דירות נופש כי החברה עובדת כדי לסייע לזקוקים לפתרון דיור לטווח קצר בעקבות הצו. חברת התחבורה ליפט הודיעה אף היא כי תרמה מיליון דולרים לארגון זכויות האזרח ACLU בעקבות צעדי טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר