טעות מקרית?

גוגל מציגה: הלוגו של 'דואר ישראל' - חילזון

במכוון או שלא? המידע הרשמי אליו מוביל חיפוש בגוגל אודות דואר ישראל, מראה כי "הוחלף" הלוגו המוכר של החברה, הצבי, בחילזון המסמל איטיות. הדואר: "החילזון שב בשלום" (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כבר לא צבי. לוגו החילזון (צילומסך: מתוך הפייסבוק של Omri Drabski)

בכרטיס המידע שמציגה גוגל אודות חברת דואר ישראל, מובא הלוגו המוכר של החברה, בשינוי "קל": במקום הצבי המפורסם - חילזון. צבי הוא סמלו המסחרי הוותיק, זה עשרות בשנים, של הדואר, אך מסתבר כי לפי גוגל הולם יותר את הדואר בישראל לוגו של חילזון, המסמל איטיות.

בגרסה העברית של כרטיס המידע שמספקת גוגל, כן מוצג הלוגו הנכון של הצבי, מתוך ערך הוויקיפדיה על החברה, אך בגרסה האנגלית מופיע לו אחר כבוד, החילזון.

על פי הבדיקה של אתר MAKO את תוצאת החיפוש המעניינת שהעלה הגולש עומרי דרבסקי בדף הפייסבוק שלו, בדצמבר 2015, ימים בודדים לאחר הפרסום על סירוב חברות מחו"ל לשלוח מוצרים לישראל בעקבות עיכובים ואיבודים בדואר המקומי, העלה לראשונה הגולש דניאל קנס בפייסבוק שלו את הלוגו המזוייף.

"הרשיתי לעצמי לעצב מחדש את הלוגו של דואר ישראל למשהו עדכני יותר... יצא מדויק, לא? שתפו, אולי מישהו שם יבין את האבסורד", כתב דניאל. התמונה זכתה ל-5000 לייקים וליותר מ-3,000 שיתופים.

זמן מה לאחר מכן פורסמה התמונה בכתבה של האתר 'טיימס אוף ישראל' על הבלגן בדואר, ומשם זה כנראה הגיע איכשהו לגוגל. מהחברה טרם נמסרה תגובה, אך ב'דואר ישראל' בחרו להתייחס בהומור לטעות המביכה ומסרו לערוץ nexter במאקו, כי "החילזון שב הביתה בשלום"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר