מתרברבים ומאיימים

חמאס: "דו"ח המבקר מוכיח כי אנחנו ניצחנו ב'צוק איתן'"

בארגון הטרור השולט בעזה מנפנפים היום במהלך מפגן כוח לזכר המהנדס שחוסל, בדו"ח המבקר, ומבטיחים כי כבר בקרוב יהיו עוד הוכחות לגודל הכישלון של ישראל ב'צוק איתן' (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הלהמות המחבלים, היום (צילומסך: מתוך قناة الأقصى الفضائية בפייסבוק)

במפגן כוח היום (שלישי) של פעילי הזרוע הצבאית של חמאס בעזה, לזכר מהנדס המל"טים שחוסל בתוניסיה, נאם אבו עוביידה, הדובר, ואמר: "דו"ח מבקר המדינה על מבצע 'צוק איתן' מוכיח כי חמאס ניצח במבצע".

"זה מראה את גודל ההפסד והכישלון של האויב הציוני", הוא זעק, והבטיח: "בתקופה הקרובה יהיו עוד הוכחות לגודל הכישלון". בהתייחס לחיסול המהנדס הוא הוסיף, כי "האויב הציוני ישלם את המחיר על החיסול, החשבון עוד פתוח".

כזכור, מוחמד א-זווארי, מהנדס המל"טים של חמאס, חוסל בחודש שעבר בתוניסיה, במבצע שמקורות זרים ייחסו למוסד הישראלי. א-זווארי נורה אז למוות מטווח קצר בתוך רכבו. במהלך העצרת היום, בה גם הוקמה אנדרטה לזכרו, הוא הועלה על נס כמי שביקר כמה פעמים בעזה וסייע בפעילות ההתנגדות לישראל.

בהחלטתה של ועדת המשנה של הוועדה לביקורת המדינה בכנסת מתחילת השבוע נקבע, כי דו"ח צוק איתן ייחשף לציבור כבר בקרוב, לאחר שיצונזרו ממנו קטעים שלטענת השב"כ עלולים לפגוע בביטחון המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר