לבן זה השחור החדש

אמרת "לבן", אמרת "אופנתי". בגד לבן הוא תמיד במקום, הוא מתאים לכל אחת ולכל אירוע. האם זה אומר שבלבן הכול מותר ואין כללים? דווקא יש

mame | כיכר השבת |

אמרת "לבן", אמרת "אופנתי". בגד לבן הוא תמיד במקום, הוא מתאים לכל אחת ולכל אירוע. האם זה אומר שבלבן הכול מותר ואין כללים? דווקא יש.

הצבע הלבן הוא צבע מנצח כמעט בכל ארון בגדים. הוא סולידי ואלגנטי, צעיר ורומנטי, הוא יפה, הוא משתלב מצוין עם פריטים אחרים, הוא נוח וצנוע... די קשה להפסיק למנות את יתרונותיו הרבים, מה גם שאין צורך בכך, היות ולכל אישה יש לפחות מספר פריטים לבנים בארון. וכשמגיע החורף האפרורי והמדכא, כל כך מתחשק לכל אחת מאתנו להוציא איזו חולצה לבנה שתשמח את הלב.

האם שלל המחמאות לצבע הלבן אומרות גם שאי אפשר לטעות עם הצבע הזה? לצערנו, כגודל הציפייה גודל האכזבה. הצבע הלבן יכול להחמיא ולהפוך כל בגד למפגן של טעם טוב, אופנה ואלגנטיות, אך הוא יכול באותה קלות גם להרוס את הכול ולשים את האישה ללעג. הצבע הלבן הוא צבע ערמומי, אך קל מאוד לאילוף. אם מקפידים על מספר כללים פשוטים הוא הופך לידיד הכי טוב של כל אישה.

- בגד לבן חייב להיות מגוהץ ועדיף מגוהץ היטב. לבן הוא צבע סולידי ואלגנטי. בגד לבן מקומט לא יוצר תחושה של רשלנות קלה שמותרת לפעמים בבגדים צבעוניים. קמטים על בד לבן יוצרים תחושה של הזנחה ופוגעים קשות במראה הכללי.

- חולצה או טוניקה לבנה רחבה מחייבת חצאית צמודה. אלא אם כן את מתעקשת להיראות ב-2-3 מידות יותר ממה שאת... אם כל אהבתנו אליו, עלינו להודות שהלבן הוא צבע תובעני ולא מחמיא למידות גדולות.

- לבן הוא לא צבע אחיד. ישנם גוונים רבים של לבן וחשוב לשים לב לכך בהתאמת שני פריטים בצבע לבן. שני גוונים של לבן באותו בגד יוצרים מראה מגוחך וככל שהפריטים האלה צמודים יותר זה לזה כך הרושם שמתקבל גרוע יותר. הטעות הנפוצה ביותר בתחום הזה הוא ניסיון כושל להתאים בין חולצת בסיס לבנה לעליונית בגוון שונה. במקרים האלה עדיף ליצור ניגודי צבעים מאשר לנסות להתאים בין גווני הצבע הערמומי הזה. במידה ואין ברירה ובכל זאת חייבים לנסות להתאים שני גוונים שונים של לבן עדיף לבחור בגוון פנינה שנחשב לגוון הניטרלי ביותר בין כל גווני הלבן.

- חולצה לבנה וחצאית לבנה מתחננים לחגורה, צעיף ותיק צבעוני. אם אין בכוונתכן להידמות לכלה או למרשמלו הקפידו להוסיף פריט צבעוני שישלים את המראה.

- השילוב בין חולצה לבנה לחצאית אפורה יוצרים מראה הרבה יותר סולידי ואלגנטי מאשר שילוב שחור-לבן הבנאלי.

- תכשיטים: זהב צהוב עדיף על זהב לבן, עץ ועור עדיפים על כסף. לבן הוא הרקע האופטימאלי לתכשיטים גדולים ובולטים, אבני חן ותכשיטים אתניים.

- לבן זה צבע קליל, לפיכך קלילות היא שם המשחק בבחירת הנעליים המתאימות. אומנם עונת החורף היא עונה של מגפיים ולא נעליים פתוחות, אך גם בבחירת נעלי החורף הכבדות עדיף לבחור עקבים עדינים ככל האפשר ונעל ללא עיטורים מיותרים.

- לבן הוא צבע בסיס שניתן בעזרתו ליצור בגד כמעט בכל סגנון שרוצים. לקבלת המראה הרומנטי, תבחרי בעיטורי תחרה, לסגנון ימי, צעיר ושובב תוסיפי פריטים בכל גווני הכחול והתכלת ולקבלת מראה נשי ואלגנטי קחי פריט פרחוני, למשל צעיף או תיק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית