איך תבחרי את התיק המושלם?

התיקים הם אביזר הכרחי לארון הבגדים שלך. הם ישלימו את המראה שלך, יוסיפו הצהרה אופנתית והם אפילו פרקטים! אז מהו התיק הנכון עבורי? איך בוחרים אותו? כמה טיפים מאת הסטייליסטית עדי בורג שיעזרו לך במשימה (יופי)

עדי בורג | כיכר השבת |

התיקים הם אביזר הכרחי לארון הבגדים שלך. הם ישלימו את המראה שלך, יוסיפו הצהרה אופנתית והם אפילו פרקטים! אז מהו התיק הנכון עבורי? איך בוחרים אותו? כמה טיפים מאת הסטייליסטית עדי בורג שיעזרו לך במשימה:

ראשית עלייך להגדיר את מטרת התיק ומתי תשתמשי בו. השאלה היא האם את צריכה אותו רק כאקססוריז או כפריט מועיל פרט לשימוש האסתטי. ההבדל בין השניים הוא בדרך כלל בגודל. אם את רוצה תיק כאביזר בחרי תיק קטן וקומפקטי, עדיף שיהיה בולט. אם תיקך נושא דברים שאת צריכה לעבודה או ללימודייך, הוא צריך להיות גדול יותר, נוח ופשוט יותר.

אל תשכחי שגם בתיקים יש טרנדים, או לחלופין, את עשויה לשנות את טעמך בכל רגע נתון, אז כדי להימנע ממראה טרנדי מדי מומלץ שיהיו לך כמה תיקים בסיסיים בארון - כאלה שיחזיקו לפחות שנה ויהיו המפלט התמידי. מצד שני, אם את חייבת להיצמד לטרנד, אל תלכי על משהו מובהק מדי.

לא משנה איזה סגנון את מעדיפה, את תמיד יכולה למצוא משהו שגם הולם אותך ולטעמך וגם אופנתי. לפני שאת קונה תיק, בדקי איזה צבע הוא הבולט והשכיח ביותר במלתחתך. אל תשכחי שאת תשתמשי בתיק באופן יום-יומי כך שעליו להתאים ולהשתלב עם רוב בגדייך ונעלייך. אם אין צבע שולט בארון הבגדים שלך, ומלתחתך צבעונית- קני תיק בצבע אחיד וניטראלי לדוגמא- שחור או ניוד, בז' כך שיהיה לך קל יותר להתאים אותו לכל דבר שתלבשי.

כשאת בוחרת תיק למטרת אביזר ולא למטרת נשיאת דברים, זכרי את כלל הזהב: ככל שיהיה קטן יותר- ככה טוב יותר. תיקי יד קטנים הם מאוד אלגנטיים ומעניקים להופעתך סטייל ושיקיות. אין תחליף לתיק יד שחור קטן עם תכשיט קטן (להוספת טאצ' יוקרתי ואלגנטי).

אך כשאת בוחרת תיק לעבודה הכלל הוא שונה, אז איך יודעים אם התיק מתאים?

כל אישה ומטענה ההכרחי, שבלעדיו חייה לא חיים. ולכן, בבחירת התיק היומי חשוב שתוודאי שהתיק מאכלס את כל התכולה ההכרחית שבלעדיה את לא יכולה לצאת מהבית.

אם את זקוקה לתיק גדול לאחסון כל ביתך על כתפך, הקפידי שיהיו בו כיסים רבים שיעזרו לך לעשות קצת סדר בבלאגן אין דבר מרגיז יותר מלחטט בתוך תיק שק אחר עט שננטש בתחתיתו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית