דקות או בשרניות: איזה סוג של שפתיים יש לך?

שפתיים מלאות הן בהחלטת מתנה של בורא עולם. מעט איפור שמדגיש את השפתיים והאישה כבר נראית מסודרת ומגונדרת. שפתיים מלאות אופייניות בדרך כלל לנשים שבטוחות בעצמן, החלטיות וחזקות. המדריך לאיפור שפתיים

mame | כיכר השבת |

בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא, אנחנו מייחסים חשיבות רבה לשפתיים של מי שנמצא מולנו. הרושם הראשוני שלנו מושפע מאוד מהבעת הפנים של בן השיח שלנו. והשפתיים הן השחקן הראשי ביצירת הבעת הפנים. ולאיפור יכולת מרשימה "לרמות" את הסביבה בעזרת הדגשת הצדיים החזקים של השפתיים שלנו וטשטוש ההחסרונות הקטנים.

שפתיים מלאות הן בהחלטת מתנה של בורא עולם. מעט איפור שמדגיש את השפתיים והאישה כבר נראית מסודרת ומגונדרת. שפתיים מלאות אופייניות בדרך כלל לנשים שבטוחות בעצמן, החלטיות וחזקות. ידוע גם שאנשים נוהגים להתייחס לנשים בעלות שפתיים מלאות כנחמדות ובעלות יחסי אנוש טובים. נשים שזכו שלפתיים מלאות לא חייבות להשתמש בעיפרון שפתיים, לפעמים זה אפילו עושה רושם של איפור מוגזם ולא מתאים למקום העבודה. בשעות הצהריים הן בהחלט יכולות להסתפק בשפתון בצבע נייטרלי וליפגלוס שיוסיף מעט ברק לשפתיים.

שפתיים דקות אופייניות בדרך כלל לנשים רגועות ששמות לב לפרטים הקטנים, מעדיפות להביט מהצד ולהתערב רק כשן באמת מחויבות לעשות זאת. האנשים נוטים לראות בנשים בעלות שפתיים דקות נשים ביישניות, צנועות ומאופקות. בכל שנוגע לאיפור נשים עם שפתיים דקות צריכות להעדיף שפתונים וליפגלוסים בדוונים בהירים שמוסיפים לשפתיים נפח ומבליטים אותם על הפנים. גוונים כהים עלולים רק להבליט את הצורה הלא מחמיאה של השפתיים.

כשהקצוות של השפתיים פונות למטה, לכיוון הצוורא, הפנים נראים עצובים. לכן בעלות שפתיים עם קצוות לא מחמיאות הן המומחיות הגדולות ביותר באיפור. הצורה הזאת של השפתיים מחייבת שימוש מדויק ביותר בעיפרון שפתיים כדי לתקן את צורת השפתיים, להדגיש את המרכז ולטשטש את הקצוות. כמו במקרה של שפתיים דקות, גם השפתיים האלה מעדיפות שפתונים בדוונים בהירים. כל הגוונים הכהחם מדגישים את החסרונות הקוטנים של הפנים. מאידך, ניתן לנסות להשתמש בשילוב של שני גוונים דומין, כשהגוון הכהה יותר מדגיש את מרכז השפתיים. לקראת הקצוות הגוון נהיה בהיר יותר ומסית את תשומת הלב מהצורה הבעייתית. שילוב גוונים הוא משימה לא פשוטה בתחום האיפור ומומלץ ללמוד אותה בליווי מאפרת מקצועית.

פה קטן ושפתיים בצורת לב בתרבויות מסוימות נחשבו לצורה מושלמת של הפה. היפניות עד היום בטקסים המסורתיים מכסות את הפנים בצבע לבן אטום ומדגישות רק את מרכז הפה צבע דובדבן כשהן מנסות לצייר על פניהן את צורת הלב או כפי שהן קוראות לזה, צורת דובדבן קטן. אכן לרוב נשים עם שפתיים כאלה שמות דגש באיפור על אזור הפה. בכל מקרה שפתיים כאלה מושכות תשומת לב וחבל לא לנצל את היתרון הטבעי הזה. עיפרון שפתיים שמדגיש את צורת היפה הוא כלי איפור נפוץ ביותר אצל נשים כאלה. בשעות הצהריים מומלץ להסתפק בעיפרון שפתיים וליפגלוס בהיר שידגישו את השפתיים אבל לא ייצרו תחושה של עומס רב על הפנים. אם האישה זכתה לא רק בצורה יפה של שפתיים, אלא גם בעוביין המררששים, בשעוטת הערב היא יכולה להרשות לעצמה לבחור בגוונים כהעים בהתאם לטעמה האישי. אם השפתיים הן אומנם בעלות צורה יפה, אך לא עבות דיין, לא כדאי לבחור גוונים כהים מדי שעלולים להדגיש דווקא את הדקות שבשפתיים ולא את צורת היפה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית