השם הנוכחי - מיתוג מחדש: הוט תחליף את שמה לאלטיס
השם הנוכחי (צילום: מתוך ynet)
אאא

לקוחות HOT תתחילו להתרגל - בקרוב שם החברה ישתנה לאלטיס (Altice), כשם חברת-האם בבעלותו של פטריק דרהי. אלטיס הודיעה היום (שלישי) במסיבת עיתונאים חגיגית בניו יורק כי בכוונתה ליישם אסטרטגיית מותג חדשה המבטאת את המעבר שלה מחברת אחזקות המחזיקה שורה של חברות ונכסים בעלי שמות מותגים שונים, לקבוצה אחת מאוחדת עם מותג אחד בלבד.

שמות החברות הבנות צפויים להשתנות גם, אולם ההפרדה המבנית תישמר, כלומר הוט מובייל והוט נט ישנו את שמן לאלטיס, אולם מבחינה תאגידית תישמר ההפרדה המבנית בין החברות. אלטיס מספקת שירות ליותר מ־50 מיליון לקוחות ב־14 מדינות ברחבי העולם.

הליך המיתוג מחדש ייצא לפועל במהלך הרבעון השני של שנת 2018 אולם עד אז תחל HOT בפרסום 'לייט' שבו היא תשנה את הפרסומים שלה ל"HOT מקבוצת אלטיס" בהדרגתיות, עד להחלת המותג החדש.

HOT תיפרד מהמותג לאחר 15 שנים של פעילות שבהן התרחבה גם לשירותי הסלולר, האינטרנט והטלפון הקווי.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

אלטיס עבדה על פרויקט המיתוג במהלך השנה האחרונה בשיתוף פעולה עם קבוצת Publicis ועם וסוכנות העיצוב האמריקאית Turner Duckworth וזאת במטרה לגבש את הזהות התאגידית החדשה שתלווה בקמפיין השקה ולוגו חדש. במהלך העבודה על המיתוג החדש לא השתתפו חברות פרסום ישראליות, אולם מנכ"לית החברה טל גרנות-גולדשטיין ואנשי השיווק של החברה נטלו חלק פעיל במהלך. הסלוגן החדש של אלטיס, שילווה את המהלך, יהיה: "ביחד אין גבולות".

המהלך קורה בתזמון לא אידיאלי עבור חברת הכבלים. בפני HOT ניצב אתגר משמעותי, שכן שוק התקשורת חווה התעוררות והתגברות בתחרותיות.

גורמים בענף הפרסום מציינים כי מעולם לא נרשם בישראל מיתוג מחדש של חברה בסדר גודל כזה וכי עלויות השיווק, הפרסום וההפצה נאמדות בעשרות מיליוני שקלים. כל ההליכים הללו יתבצעו בהדרגתיות.

"זוהי נקודת ציון חשובה ומשמעותית בחיי החברה", אמרה גרנות-גולדשטיין, "HOT הינה חברת התקשורת היחידה בישראל שהיא חלק מקבוצה בינלאומית. התכנסות תחת מותג בינלאומי תחזק את החברה אף יותר ותאפשר לה, תחת ההנהגה וההובלה של ההנהלה המקומית, להמשיך לצמוח ולמנף את הידע והיכולות של אלטיס".

מישל קומב, מנכ"ל אלטיס, מסר: "נהיה קבוצה אחת עם מותג אחד. אלטיס נכנסת היום לעידן חדש, כחלק מהפיכתה לקבוצה מובילה בתקשורת בתוכן ובפרסום".