ועידת ניו יורק MIND OF TECH איתמר בנדי - Glispa של טדי שגיא קונה את RevelanTech
ועידת ניו יורק MIND OF TECH איתמר בנדי (צילום: אוראל כהן)
אאא

חברת האדטק הגרמנית Glispa הודיעה היום (ד') על רכישת החברה הישראלית RevelanTech. זוהי רכישה רביעית לחברה בשנה האחרונה. פרטי העסקה לא נמסרו.

החברה הברלינאית נרכשה על ידי Market Tech שבבעלות טדי שגיא תמורת 32 מיליון יורו ב-2015. בשנה האחרונה ביצעה Glispa ארבע רכישות אסטרטגיות, במטרה לחזק את מעמדה כאחת השחקניות המובילות בתחום הפרסום בסלולר: חברת Avocarrot העוסקת בתחום של ניטייב פרוגרמיק אקצ'יינג'; MoneyTap המאפשרת ל-Glispa ליצור פלטפורמת מונטיזציה; וחברת הפרסום לסלולר הברזילאי MOBILS, כדי לחזק את נוכחותה באמריקה הלטינית.

RelevanTech שהוקמה בסוף 2015 מפעילה פלטפורמת פרסום למפעילות סלולר ברחבי העולם. היא גייסה עד היום 1.2 מיליון דולר ויש לה 7 עובדים בישראל. החברה מציעה חבילה של אפליקציות וכלי גילוי תוכן לסמארטפונים שניתנת להתקנה בלחיצה אחת. חבילת התוכן מספקת זרם הכנסות חלופי עבור יצרני ציוד מקורי (OEM), ספקים, ומפיצים ומסיעת להם לחזק את המודעות למותג.

ל-Glispa יש יותר ממיליארד משתמשים בעולם ויותר מ-400 מיליארד חשיפות לפרסומות בחודש. החשיפה הזו תתרחב באמצעות בסיס המשתמשים האיכותי של RlevanTech. ב-Glispa מצפים להשלים את הטמעת הפלטפורמה החדשה במוצריהם עוד במהלך השנה הנוכחית.

"עם ההתכנסות של תעשיית הטכנולוגיה, אנו ממשיכים לבצע רכישות המאיצות את הצמיחה שלנו וממקמות את Glispa כמערכת שלמה לשיווק בסלולר", אומר איתמר בנדי, CRO של Glispa. "הפתרון של RelevanTech משלים את חבילת האדטק שלנו, כאשר הוא מציע ערוץ הפצה חדש ללקוחותינו, המאפשר למפרסמים גלובליים למקסם את הפוטנציאל ולהגיע לקהלים חדשים".

Glispa Global Group מספקת חבילה מלאה של שירותים טכנולוגיים עבור מפרסמים, מפתחי אפליקציות ומוציאים לאור. השירותים הללו מאפשרים להשיג את כמות המשתמשים ואת מטרות המונטיזציה שלהם. הרשת של החברה עוזרת למפרסמים לרכוש משתמשים בעלי ערך גבוה, על פני אלפי אתרים ועל בסיס ביצועים.