הדתי של "קדימה" מועמד לראשות החוץ והביטחון

ראש הממשלה ואנשיו נפגשו בימים האחרונים עם כמה מראשי "קדימה" והציעו להם תפקידים שונים אם יעזבו ויצטרפו אליהם. הדתי של המפלגה עתניאל שנלר, מועמד לתפקיד המכובד של יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת

יוני גבאי | כיכר השבת |
שנלר (פלאש 90)
האם יהיה יהודי דתי יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הוועדה המפקחת מבחינת הדרג המדיני והפוליטי על פעילות הצבא ומערכת הביטחון בישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשיו, נפגשו בימים האחרונים עם כמה מראשי "קדימה" והציעו להם תפקידים שונים אם יעזבו ויצטרפו אליהם. הדתי של המפלגה עתניאל שנלר, מועמד לתפקיד המכובד של יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אם כמובן יצטרף אל הפורשים, דבר שעוד לא ידוע אם יעשה.

שנלר שהיה מראשי הצנחנים בצבא, חבר גם היום מטעם מפלגתו בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת ומגלה בה פעילות ענפה. הוא תושב מכמש שבחבל בנימין, וראש הממשלה נתניהו מעריכו מאוד.

היום נפגשו נתניהו ויושבת ראש "קדימה" ציפי לבני. רשמית נמסר כי היתה זו פגישה שגרתית המתקיימת אחת לכמה חודשים ובה מדווח ראש הממשלה ליושבת ראש האופוזיציה על נושאים שונים המצויים על הפרק.

אלא שבפגישה היום, הציג נתניהו ללבני להצטרף לממשלה ולקבל עליה תפקיד של שר במשרד החוץ. לבני לא דחתה את ההצעה והבטיחה לשקול אותה אם כוונותיו של נתניהו רציניות.
אם תקבל לבני את ההצעה, היא עשויה לנטרל את סכנת הפילוג בתנועתה ומעבר של שבעה או שמונה חברי כנסת ממפלגתה לשורות הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר