קוראים לך 'משקפופרית'? כך תעשי את זה נכון

אומרים שעיניים הם השתקפות הנשמה. מה עושים כשהנשמה מתחבאת מאחורי זכוכיות עבות? המשקפיים היום נפוצות מאוד ולא קשה למצוא זוג שיתאים לתווי פנים. אבל חשוב לזכור שמאחורי המשקפיים נמצאות העיניים, ועלינו להדגיש את יופיין למרות הזכוכיות והמסגרות. תורת האיפור

דינה פלר | כיכר השבת |
משקפופרית, אבל נראית מעולה!

קוצר ראיה:

קוצר ראיה הוא ליקוי הראיה הנפוץ ביותר. לעיתים נשים עם קוצר ראיה גם מרכיבות משקפיים שמקטינות מעט עבור הצופה את העיניים. לכן האיפור חייב להדגיש את העיניים ולהוסיף להן גודל. ככל שהעיניים נראות קטנות יותר מבעד למשקפיים מומלץ יותר לבחור בגוונים הבהירים כי צללית כהה עלולה רק להחמיר את השפעת העדשות.

רוחק ראיה:

עדשות מיוחדות אומנם עוזרות להתמודד עם רוחק ראיה אבל לא פעם מדגישות את כל הנפיחויות, האדמומיות או הסימנים הכחולים מתחת לעיניים. במשקפיים לרוחק ראייה כל פגם קטן עלול לבלוט. לכן עם משקפיים כאלה חובה לדייק מאוד באיפור ולהסתיר את הפגמים הטבעיים.

איפור עיניים ומסגרת משקפיים:

המסגרת של המשקפיים כבר מדגישה את העיניים ו"מאפרת" אותן. ככל שהמסגרת בולטת וכבדה יותר, כך האיפור חייב להיות קל וטבעי יותר. אבל אם מדובר במשקפיים עם מסגרת דקה עד בלתי נראית ניתן להתעלם ממנה בבחירת האיפור.

המשקפיים מטשטשות מעט את צבעי האיפור, לכן מומלץ לשלב גוונים. שני גוונים של צללית מאחורי המשקפיים ייצרו תחושה של איפור עמוק ומעניין יותר.

טיפ: חכי מספר שניות אחרי מריחת המסקרה כדי שזו תתייבש, ורק אז תרכיבי את המשקפיים כדי לא לכלכלך את העדשות.

גבות:

כשמרכיבים משקפיים באופן קבוע חייבים לטפח את הגבות. גבות עבות ולא מטופחות לצד מסגרת המשקפיים יוצרות רושם מרושל ומוזנח. במקרה הזה גם המבט נראה כבד וקשוח יותר, ואם אינך משגיחה בבחינות בגרות, אין שום צורך ליצור אשליה שכזאת.

עדשות מגע:

מחד, עדשות מגע מבטלות את ההגבלות על האיפור שעלות על אלה שמרכיבות משקפיים, אבל מאידך, עדשות מגיע ואיפור הם לא שכנים טובים כלל וכלל. צבע שנכנס לעין עלול לגרום לתחושה של אי נוחות, גירוד, אדמומיות ותופעות אלרגיות. וגורם הבעיות מספר אחד למרכיבות עדשות המגע הוא אייליינר נוזלי. אם אינך מוכנה בשום פנים ואופן לוותר עליו, נסי בכל זאת לעבור לעיפרון עיניים חד. תקפידי גם להשתמש במסקרה איכותית במרקם חלק וללא גושים שגם הם ידועים בנטייתם להיכנס לעין ולגרום לגירודים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית