חלוקת תואר שני בייעוץ חינוכי לבוגרות התכנית החרדית

מאה עשרים נשים חרדיות נרגשות ובני משפחותיהם, גדשו את מדשאות מכללת אורות ישראל באלקנה לרגל אירוע חגיגי במיוחד- חלוקת תואר שני בייעוץ חינוכי לבוגרות התכנית החרדית. הרב הראשי לישראל הגיע לברך באופן אישי (לימודים, שיווקי)

חלוקת תואר שני במכללת אורות. (צילום: יחצ)

בזו אחר זו זו ענדו הבוגרות עניבות מיוחדות שנתפרו במיוחד עבור הטקס והתיישבו נרגשות באולם הראשי.

בר חלבי עשיר בהכשר מהודר הוצב למען באי האירוע וצלם מגנטים דאג שלכל אחת מהבוגרות תהיה מזכרת מהאירוע המרגש.

סגל המכללה נשא דברי ברכה ובראשם נשיא המכללה, פרופ' סיני, שהתמקד באחריות הגדולה המוטלת על כתפיה של היועצת החינוכית ובנחיצותה למערכת החינוך.

הקהל התרגש במיוחד כאשר הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, בירך את הבוגרות ושיבח אותן על התמדתן בלימודי התואר ושאיפתן למצוינות.

הרה"ר, הרב דוד לאו. צילום: יחצ

חוי ארנפלד, העומדת בראש המיזם, נשאה דברים נרגשים והדגישה עד כמה היא גאה ומעריכה כל בוגרת שסיימה את לימודיה ויוצאת מכאן לדרך מקצועית חדשה. גם נציגת הסטודנטיות, נשאה דברי תודה וסיפרה כי היא סיימה בהצלחה שני תארים אקדמיים בזכות חוי ארנפלד.

בזו אחר זו עלוה בוגרות לקבלת התעודות והודו בהתרגשות לצוות המכללה ולחוי ארנפלד על ההזדמנות שניתנה להן בלימודי התואר השני בייעוץ חינוכי ועל האמון והתמיכה לאורך כל הדרך. הבוגרות הנרגשות התחבקו עם נשות צוות המכללה ועם חוי ארנפלד והודו במילים חמות לסגל המרצים ולהנהלה, ניכר שנרקמו שם יחסים חמים ומיוחדים, הרבה מעבר לסתם מקום לימודים.

לפרטים נוספים על לימודים ותואר ראשון: לחצו כאן לאתר של חווי ארנפלד

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר