אמא את יושבת?

'מבצע הכיסאות' של דייסות מטרנה יוצא לדרך

דייסות מטרנה במבצע שיושב עליכם מצוין - לתת את הטוב ביותר ולקבל כסא מעוצב במתנה. קונים 2 אריזות ממגוון הדייסות של מטרנה ויכולים לזכות בכסאות אוכל מעוצבים מבית מבית peg perego (הריון ולידה, שיווקי)

מבצע דייסות מטרנה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חברת מטרנה המייצרת את מגוון הדייסות המועשרות ברזל, מינרלים, ויטמינים וברכיב ה - BIO יוצאת במצע שווה במיוחד המאפשר ללקוחות לזכות בכיסאות אוכל מעוצבים מבית peg perego.

שלוש זוכות בכל יום

סדרת דייסות מטרנה כוללת מגוון ייחודי של דייסות דגנים בהרכב תזונתי ובמרקם שהותאמו במיוחד לשלב התפתחותי זה של תינוקות. ועכשיו מטרנה מפנקת אתכם במבצע ייחודי במסגרתו בכל יום, יחולקו מתנה 3 כיסאות אוכל מעוצבים מבית PEG PEREGO.

במה מסייעת מטרנה להפתחות התינוק?

בשנת חייו הראשונה התינוק גדל ומתפתח בקצב מהיר. השילוב של גדילה מהירה, צרכים תזונתיים גדולים ונפח קיבה קטן מדגיש את המשמעות של כל מזון הנכנס לפיו. כאן, יש לדייסה מקום של כבוד כאחד המזונות הראשונים המומלצים לתינוק בשלב המעבר למוצקים והיא מהווה דרך מצוינת לתת לו את הדגנים הראשונים, מכיוון שהיא מגיעה על בסיס מוכר ואהוב של תמ"ל או חלב אם שאוב, ומועשרת בברזל החשוב להתפתחות תקינה של תינוקות.

וכעת, עם המבצע הייחודי של דייסות מטרנה, אין ספק, שווה לתת את הטוב ביותר לתינוקך – דייסות מטרנה!

איך זוכים?

קונים 2 אריזות ממגוון הדייסות של מטרנה, שומרים את החשבונית ומחייגים לטלמסר 03-9411446, עונים על 2 שאלות, ואתם בפנים.

המבצע יתקיים מה – 4.9.17, י"ג אלול תשע"ז ועד ליום 17.09.17 כ"ו אלול תשע"ז, בין השעות 10:00-16:00 (למעט ימי שישי ושבת) המבצע על כל דייסות מטרנה בכפוף למגוון הקיים בחנות, בכפוף להוראות התקנון .

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר