מה המזל של התינוק שלך אומר עליו?

האם המזלות מחליטים מה יהיה אופיו של התינוק?

דינה פלר | כיכר השבת |
גדי

אלה ילדים רציניים מאוד שאוהבים משחקי התפתחות, לא סובלים רעש, ונראה שגם לא ממש מתלהבים מהאנושות. גדי קטן חוקר את העולם ברצינות ובעקביות. כי הוא הרי חייב להבין איך עובד הדבר הזה שהוא רוצה להרוס...

דלי

אלה חובבי חוגים מושבעים. הם מבקשים לרשום אותם למחול, ציור ושחיה אומנותית ביחד. במקרים רבים הם גם מפגינים כישורים לא רעים בתחום הנבחר. אבל יום אחד המאמן מוצא את עצמו שוחה בבריכה מלאת צבעים מהחוג הסמוך. כי דלי קטן נולד עם הבנה ברורה של ההרמוניה בעולם הזה וממש, אבל ממש לא כדאי להפריע לו להכניס קצת יופי לעולמנו המשעמם והאפור.

דגים

הבשורות הטובות: זהו ילד חכם ורגוע. הבשורות הרעות: לא הוא שבר את האקווריום, אלא הפילון הוורוד ששני גמדים ירוקים רדפו אחריו. אבל הפילון כבר נמלט ואין שום סיבה לדאגה. ואל תנסו להבהיר לילד הזה שהוא משקר. הוא לא משקר, הוא יוצר מציאות מדהימה, בה הוא ילד חכם ורגוע שבסך הכול מביט בשקט בפילונים ששוברים את האקווריום.

טלה

ההורים של טלה קטן לעולם לא יבכו בייאוש בניסיון להבין מה הילד הזה רוצה. הוא יודע להסביר נפלא מה הוא רוצה: בקבוק, מוצץ או טיול בחו"ל. או סתם קצת מוזיקה לאור הירח. הטלה מוכן להתחשב בתלונותיכם ובבקשותיכם, אבל לא עכשיו. כי כרגע הוא עסוק במה שמטריד אותו יותר מכל: בקבוק, מוצץ או טיול בחו"ל.

שור

ילד פלא מקסים שאף פעם לא יבכה בגלל שהמשולש לא נכנס לפתח של הריבוע. הילד הזה ימשיך בעקביות לחפש את הפתרון לבעיה ובסופו של דבר ימצא אותו. הנחישות הם סיבה לגאווה לאמא ואבא של השור הקטן. כל עוד הם לא מנסים לקחת את הילד לגן בזמן שהוא אמר להם בקול שקט ונחמד שאינו מתכוון ללכת לשם יותר...

תאומים

לתאומים הקטנים יש מבחר עצום של כישרונות, אבל לרוב אין מספיק סבלנות כדי לפתח לפחות אחד מהם. הם לומדים מהר ומתאכזבים עוד יותר מהר. כי לתאומים משמעם מאוד להסתפק בכדור הארץ הקטן הזה.

סרטן

ילד נבון וממושמע שמביא הרבה נחת להוריו. בדיוק עד לרגע שמגיע אותו טלפון מהנהלת בית הספר. אבל גם אז קשה מאוד להורים להאמין שכל מה שהם שומעים זו האמת. סרטנים יודעים להסתגל נפלא ולמצוא חן בעיני אנשים. כדי שאלה יפסיקו סוף-סוף להפריע להם לעסוק בדברים המעניינים באמת.

אריה

הולדתו של האריה הקטן לא פעם מאלצת את הסבתא להיזכר בעיסוקים אחרים שממש, אבל ממש לא מותיירים לה זמן לשמור על הנכד. כי לאריה הרי ממש לא משנה במי לשלוט ביד רמה: באמא, בסבתא או בשמרטפית תמימה. ואל תנסו להעניש אותו, הוא פשוט יצווה על השומרים לכרות את הראש ל"צעקן" הזה. או לפחות יזרוק עליו קובייה עם קצוות חדים במיוחד.

בתולה

זהו חלומו של הורה מושלם וחלום בלהות של הורה שאינו מושלם. הילד הזה מעתיק בצורה מדויקת עד כדי מושלמת את ההתנהגות של ההורים. במילים אחרות: זהו דגם להורים מתקדמים בלבד, אל תסתבכו אתו אם מדובר בילד בכור.

מאזניים

אלה הילדים שמסוגלים לבכות כי אמא מזייפת בשירתה. בהמשך הם יסרבו ללכת לגן בחולצה עם הפסים המכוערים. אבל יחד עם זאת, הילדים האלה יצליחו בכל פעילות שיקלעו אליה, כולל הלימודים המשעממים ביותר. כי ציון גרוע הרי נראה כל כך לא יפה בתעודה, שממילא מעוצבת בסגנון מיושן להפליא.

עקרב

מי שהצליח לקחת שור קטן לגן, בטח יצליח להאכיל גם את העקרב הקטן. לאחרים כדאי קודם להתאמן עם הבתולה.

קשת

ביציאת מבית החולים ביום חורף סגרירי ההורים לקשת הקטן צריכים להתחיל לפתח סובלנות וסבלנות רבה ככל האפשר. העולם המושלם של הקשת נראה כדירה מלאה בכל הקרובים והחברים, כשהוא עצמו יושב במרכז עם כלבלב קטן ומערכת תופים מרשימה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית