כף היד שלך תגלה: האם את חכמה?

קו הראש מעיד על חכמה ובד בבד גם על פרפקציוניזם, נשים בעלות קו ראש ארוך וחד הן נשים חכמות ובקורתיות, במידה ובילדותן לא חוו קשר נכון עם האבא הן יכולות להיות חשדניות. מה קו הראש שלך אומר עלייך? (כירולוגיה)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
נשים מגיעות אלי עם מחשבות והתנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה אישה שחושדת כל הזמן בבעלה. היא שואלת את עצמה עם מי הוא משוחח בטלפון, עם מי הוא נמצא בפגישה למרות שהוא אינו נותן לה סיבה אמיתית לחשוד בו.

כשאני מביטה בכף ידה אני תמיד מחפשת את המקום של הילדות. כל התנהגות שאנו מתנהגים בבגרות יש לה שורשים בילדות. אין התנהגות תלושה שהיא יש מאין. כשהתחלנו לצלול לילדות שלה היא סיפרה על ויכוחים בין הוריה ועל נושא אי אמון שעלה בבית כל הזמן.

האבא עבד שעות רבות והאמא הרגישה נטושה. אישה זו חיקתה את הדפוס של הוריה למרות שלה עצמה לא היתה סיבה אמיתית לאי אמון בבעלה. כשהיא הבינה קודם כל מאין מגיעות המחשבות שלה משהו בה קודם כל נרגע. בהמשך כשראיתי קו ראש נוקשה וישר ראיתי את הביקורתיות שלה שאינה קשורה אליו.

אישה עם קו ראש ארוך כזה היא חכמה ורואה כביכול הכל וחושבת שהיא יודעת הכל מראש. הרצון לפרפקציוניזם כל הזמן הביא אותה למקום שהיא צריכה שבעלה יהיה מאוד ממוקד בה וכל דבר שאינו שייך אליה מעורר בה את אותה רגישות ילדית. בפגישה הבאה כשחזרנו לילדות שלה היא תארה אמא מאוד ביקורתית שכיוון שבעלה לא היה לידה היא הצמידה אותה אליה על מנת שלא תהיה בודדה.

כיום היא מבקשת שהקשר שלה ושל בעלה יהיה צמוד כמו הקשר שהיה לה עם אמה גם מהפחד שהיחסים שלהם לא ידמו ליחסים של הוריה. כשדיברתי על הנושא הזה ועל כך שבעלה אינו ממלא את התפקיד של אמה משהו בה נפתח לראייה אחרת.

טיפלנו בפחד לשחזר את סגנון הקשר של הוריה ומכאן העמקנו עוד בצרכים והרצונות שלה מהקשר תוך הסתכלות קדימה כשהיא מבינה מה השורש של מחשבותיה כלפי בעלה.

כשאני מביטה בכף ידה אני תמיד מחפשת את המקום של הילדות. כל התנהגות שאנו מתנהגים בבגרות יש לה שורשים בילדות. אין התנהגות תלושה שהיא יש מאין. כשהתחלנו לצלול לילדות שלה היא סיפרה על ויכוחים בין הוריה ועל נושא אי אמון שעלה בבית כל הזמן.,האבא עבד שעות רבות והאמא הרגישה נטושה. אישה זו חיקתה את הדפוס של הוריה למרות שלה עצמה לא היתה סיבה אמיתית לאי אמון בבעלה. כשהיא הבינה קודם כל מאין מגיעות המחשבות שלה משהו בה קודם כל נרגע. בהמשך כשראיתי קו ראש נוקשה וישר ראיתי את הביקורתיות שלה שאינה קשורה אליו.,אישה עם קו ראש ארוך כזה היא חכמה ורואה כביכול הכל וחושבת שהיא יודעת הכל מראש. הרצון לפרפקציוניזם כל הזמן הביא אותה למקום שהיא צריכה שבעלה יהיה מאוד ממוקד בה וכל דבר שאינו שייך אליה מעורר בה את אותה רגישות ילדית. בפגישה הבאה כשחזרנו לילדות שלה היא תארה אמא מאוד ביקורתית שכיוון שבעלה לא היה לידה היא הצמידה אותה אליה על מנת שלא תהיה בודדה.,כיום היא מבקשת שהקשר שלה ושל בעלה יהיה צמוד כמו הקשר שהיה לה עם אמה גם מהפחד שהיחסים שלהם לא ידמו ליחסים של הוריה. כשדיברתי על הנושא הזה ועל כך שבעלה אינו ממלא את התפקיד של אמה משהו בה נפתח לראייה אחרת.,טיפלנו בפחד לשחזר את סגנון הקשר של הוריה ומכאן העמקנו עוד בצרכים והרצונות שלה מהקשר תוך הסתכלות קדימה כשהיא מבינה מה השורש של מחשבותיה כלפי בעלה.,,אילנה בן משה כירולוגית ומאמנת אישית וזוגית. ilben11@walla.com
‏


אילנה בן משה כירולוגית ומאמנת אישית וזוגית. ilben11@walla.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית