סבלה מדיכאון אחרי לידה ושמה קץ לחייה

א', אם לשלוש בנות, חוותה דיכאון קשה לאחר לידה וניסתה להתאבד מספר פעמים. השבוע התברר כי היא הצליחה לשים קץ לחייה. הסיפור המלא (תינוקות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
דיכאון אחר לידה היא תופעה שכיחה. היא יכולה להיות הרסנית ולגרום למוות אם לא שמים אליה לב ומטפלים בה במידה ראויה. כזה הוא המקרה של א', אם לשלוש בנות, שפירסמה בדף הפייסבק שלה כי החלימה מדכאון שנימשך שנתיים.

בפוסט היא שיתפה את מה שעבר עליה כדי שנשים אחרות שנמצאות במצב הדומה לשלה יוכלו להעזר בכך. "היום חזרה לי שמחת החיים", היא כתבה ושמחה את חברותיה, אבל אתמול התברר כי שמה קץ לחייה.

חברותיה מספרות כי היתה אמא למופת, היא שיתפה בקבוצת אימהות על הלחץ שלה, שנוצר לאחר הלידה, הבית שלה היה מסודר תמיד, ארוחות חמות וביתיות, הבנות היו נקיות ומטופחות.

המצב הכלכלי התדרדר כשנה לאחר הלידה, מה שהכביד מאד על חייה/ המשבר התעצם כאשר נתבשרה כי דודתה שאהבה מאד נפטרה בשל מחלה .

מצבה של א' הלך והורע מיום ליום ואז החלו ניסיונות התאבדות. באחד הימים היא בלעה כ-100 כדורים אולם בעלה היה שם בזמן כדי להציל אותה. לאחר יומיים ניסתה להתאבד שוב ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי. א' ניסתה במשך שנתיים להתאבד לפחות חמש פעמים.

לאחרונה שיתפה בדף הפייסבוק שלה: "לא חשבתי על הבנות, לא טיפלתי בהן, לא הרגשתי, הייתי אפאטית. הכל היה שחור, לא היה בשביל מה לקום. קיבלתי המון תרופות, ישנתי כל הזמן, ובזמן שהייתי ערה, חשבתי רק לעשות לזה סוף, היום חזרה לי שמחת החיים. ממש חזרתי לעצמי, עם המון תמיכה מהמשפחה ומחברות אני עדיין בטיפול, מאחלת לכולם בריאות לנו ולילדינו."

היא כתבה זאת לאחר ניסיון ההתאבדות החמישי, שהיה קשה במיוחד. היא ניסתה להתרסק אל מותה לתוך קיר בזמן שנהגה ברכב ללא חגורת בטיחות. הניסיון לסיים את חייה לא צלח, אולם אתמול, בניסיון השישי, משימתה הקשה הצליחה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית