האם הטובה ביותר: בת מזל סרטן

זוהי ללא ספק אם השנה, ממש כשם שבן מזל סרטן הוא האב הטוב ביותר שבנמצא. ההורות היא חלק ניכר מהאישיות שלהם. קבלו את בת מזל סרטן, המשפחתית הרגישה ועוד כמה קווי אופי שמייחדים אותה (אסטרולוגיה)

מלי אברהם | כיכר השבת |
אל תתנו לחזות הפעלתנית עד אסרטיבית של בת מזל סרטן להטעות אתכם. מתחת מעטפה לעיתים קשיחה מסתתר היצור הרך ביותר בעולם. הדבר כולל פגיעות לעיתים רבה, וללא ספק רגישות על.

הבית והמשפחה הם החקים החשובים והדומיננטיים ביותר בסרטנית. ילדיה יקבלו את מלא החום והארוחות תוגשנה במועד מוקפדות ומזינות .

היא תשחק איתם אחה"צ ותצא לגינה לארוחות ערב. אין דבר חשוב בחייה יותר מילדיה ו.. גם הוריה.

יותר מכל המזלות, יהיו הסרטניות והסרטנים כרוכים אחר אימהותיהם ואביהם באופן מעורר השתאות. סרטן שאינו מגלה נטיה זו יהיה נדיר ולעיתים זה יאמר דורשיני. והכוונה לכך הינה עד גיל מבוגר ממש.

נשים שנולדו במזל זה אינן בהכרח קמצניות באופיין. אבל לכולן אותה תכונה מובהקת של ש י מ ו ר חפצים משומשים. הן מחושבות וגם אוהבות מאד היסטוריה ועתיקות.

הדבר מוליד אספנות לעיתים כפייתית של דברים שמזכירים לה משהו. כאן נכנסת גם הנוסטלגיה וההתרפקות על העבר.

אם אתם ילדים/בעלים/משפחה של בת מזל זו, לעולם לא תרעבו, לא לאוכל ולא לחום.

הן מרעיפות חמימות על אהוביהן ונאמנותן אינה יודעת גבול. היא ביישנית ועדינה, ובתוך תוכה תמיד חוששת שאינה מספיק מצליחה, חכמה, נאה, מוצלחת וכדו'. אם אתם קרובים אליה ראו לנכון לעודד את בטחונה העצמי. לאושש אותו ולספר לה כמה היא באמת מקסימה.

חוש ההומור של הסרטנית הוא מן המפורסמות: בכל מצב יש לה בדיחה.

אבל רוצים באמת להוציא ממנה את המיטב? קחו אותה לשפת הים בשעה של ירח מלא. לא תאמינו איך תהפוך הבריה הענוגה ליצור מן האגדות ממש. אור הירח והגלים יוציאו ממנה כמויות של יצירתיות והומור . אם אתם בעלי חזון, קחו עימכם מחשב נייד ורשמו נקודות לכתוב את התסריט הבא... זו ודאי תהיה יצירת אמנות של ממש!

מזל טוב לסרטניות!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית