18 הרגלים של אנשי העסקים המוצלחים ביותר בעולם

מה גורם לעסק אחד קטן להיות מוצלח מהרבה עסקים גדולים ומושקעים? מסתבר שלהצלחה יש הרגלים משלה * ישנן תכונות קריטיות שאת חייבת לאמץ לעצמך על מנת להיות אשת עסקים מוצלחת (זירת העסקים של mame)

אלי רוזן | כיכר השבת |
במהלך השנים האחרונות עבדתי עם אלפי בעלי העסקים. רבים מהם היו מוצלחים, וכמה מהם הגיעו להצלחות פשוט מדהימות, בכתבה זו נלמד מה הם התכונות הקריטיות שיכולות להפוך גם אותך לאשת עסקים מוצלחת במיוחד.

רכישת הרגלים להצלחה, עם השנים שמתי לב שלכל בעלי העסקים המצליחים ביותר יש הרגלים משותפים מסוימים שעוזרים להגיע להצלחות מדהימות. בכתבה זו נלמד מה הם הרגלים אלו, כדי שגם את תוכלי להגיע להצלחות יוצאות דופן בעסק שלך.

אז הנה זה מגיע:

1. הרבה יותר ממה שהכסף מניע אותם, הם מונעים על ידי תשוקה לעשות משהו גדול. משהו שישנה את החיים של האנשים סביבם ושל הלקוחות שלהם.

2. הם ממתגים את העסק שלהם ומתאימים אותו אישית לכל לקוח בקהל היעד שלהם, כך שהעסק שלהם הופך להיות ייחודי, נדיר, ויקר ערך עבור לקוחות אלה.

3. הם יודעים שהצלחה נמדדת בדברים חשובים הרבה יותר מכסף, הם יודעים שאם הם עשירים בלי ערכים – הם באמת אנשים אומללים לא פחות ממחוסר הבית שמחפש מקום לישון.

3. הם עושים כל שביכולתם כדי להראות ולהדגים ללקוחות שלהם כיצד השירותים / המוצרים שלהם יכולים לעזור להם להשיג את מטרותיהם, במקום לספר להם כיצד המוצרים/השירותים שלהם יכולים לעזור להם.

4. הם מכריחים את עצמם לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד, והם עומדים בעקביות בסטנדרטים אלה שהם קבעו לעצם.

5. הם מתמקדים במה שהם רוצים, ולא בדברים שהם חוששים מהם.

6. הם מקבלי החלטות מצוינים. הם מקבלים את המידע הנדרש להם כדי לקבל את ההחלטה, לומדים אותו לעומק, בוחנים את המידע מכמה זוויות, מבקשים עצה במידת הצורך, ואז ורק אז, הם מקבלים את ההחלטה שלהם.

7. במקום להשתמש במעקפים שנראים קצרים אבל בסופו של דבר הם יקרים מאוד, הם עושים קודם כל עבודת הכנה טובה ורק אז מבצעים את המוטל עליהם. לדוגמא, בעל עסק מוצלח לעולם לא יפרסם מודעה מבלי שהוא עשה עבודת שיווק מקדימה ואיכותית.

8. הם עובדים קשה.

9. הם לא רק יודעים לעבוד קשה, הם גם יודעים מתי להירגע.

10. הם יודעים לעשות הבדל ברור בין העבודה שלהם לבין העסק שלהם, כאשר הם עם המשפחה שלהם, העסק סגור!

11. הם מאוד סלקטיביים לגבי מי שהם עושים איתם שיתופי פעולה ו/או ממליצים עליהם.

12. הם מובילים. 98% מהאנשים אוהבים להיות מובלים גם אם הם אינם מודים בכך, המוצלחים ביותר הם מנהיגים ומובילים.

13 הם יודעים לנהל את הזמן שלהם מצוין.

14. הם בונים רשת של שותפים ועוזרים לשותפים אלה לפני שהם מבקשים מהשותפים לעזור להם.

15. הם מוכנים להתבלט. הם יודעים שזאת הדרך היחידה להיות יוצא מן הכלל.

16. יש להם את האומץ לעשות את מה שנדרש, ולא רק את מה שנוח להם לעשות.

17. הם מבטיחים הבטחות ... ואז הם מקיימים את ההבטחות שלהם. את כל ההבטחות שלהם.

18. הם קמים בשעות הבוקר המוקדמות

הרגלים אלה הם רק חלק מההרגלים המשותפים של בעלי עסקים המוצלחים ביותר שעבדתי איתם, אני מקווה שתמצאו אותם שימושיים, אבל יותר חשוב, אני מקווה שתחליטו לאמץ לפחות חלק מהרגלים חשובים אלה שיעזרו לכן להפוך להיות נשות עסקים סופר מוצלחות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית