תינוק נולד עם שיתוק מוחין, בית החולים ישלם 1.9 מיליון

לידות זה דבר מסובך. בבית החולים הדסה הר הצופים הלידה התארכה והרופאה התנגדה לניתוח קיסרי, התוצאה הייתה קטלנית, התינוק נולד ללא דופק * בית החולים לקח אחריות ובני הזוג יפוצו (הריון ולידה)

Mame | כיכר השבת |
המקרה המצער התרחש בבית החולים הדסה הר הצופים, היולדת הגיעה לחדר לידה בשבוע 41 להריונה, עם הריון תקין לחלוטין, ולאחר מאמצים של שנים כדי להכנס להריון, הגיע היולדת ללדת את בנה הראשון לו ציפתה. הרופאה החליטה שלמרות שעברה את התאריך המשוער, אין צורך בניתוח. כל ניסיונות הזירוז נעשו אך ללא הצלחה, לאחר סבל עז שיכל להמנע מלכתחילה, ולמרות בקשתה של אם היולדת כי ינתחו אותה, לא נותרה ברירה אלא להכניסה לחדר ניתוח רק שכבר היה מאוחר מדי. התינוק נולד ללא דופק ואיבד חמצן, הוא ניזוק. מאוחר יותר נקבע לו נכות 100 אחוז וסבל משיתוק מוחין, הגידול שלו לא היה פשוט ולאחר שנתיים וחצי הוא נפטר בשל זיהום וכשל מערכתי.

עורכי הדין אסף פוזנר ואילת שורץ הגישו תביעה לביה"מ והסכם פשרה, שבה הובא תמלול של הרופאה כי היא מודה שנעשתה כאן טעות בשיקול הדעת, ובית החולים ישלם על הנזק שנגרם. ההסכם התקבל ובני הזוג יפוצו בסך 1.9 מיליון ש"ח. הנהלת בית החולים הגיבה, כי הם לקחו אחריות על המקרה הקשה ופעלו מיידית וללא השתהות. הם מיצרים ומשתתפים בצערם של בני הזוג על האובדן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית