שיא חדש? תאומים זהים בהפרש של 4 חודשים

בקרוב אולי ייקבע שיא חדש בהפרש זמן לידה בין תאומים זהים, התאומות המחזיקות בשיא הנוכחי עומדות על 87 יום. האם יצליחו התאומים לשבור שיא חדש בהפרש לידה של תאומים זהים? (תינוקות)

Mame | כיכר השבת |
בקרוב אולי ייקבע שיא חדש לאחר שהתאומות קייטי ואיימי המחזיקות בשיא הנוכחי עומדות על 87 יום הפרש בזמן הלידה. הגדולה נולדה בשבוע 23 ואילו השניה הצליחה לשרוד עד השבוע ה- 36 זמן נדיר אך הלידה באופן טבעי לעומתם התאומים הנוכחיים לינק (נולד) לוגאן (עדיין לא נולד) יהיו בהפרש גדול יותר במידה ויחזיק עד לתאריך המשוער.

לינק נולד בשבוע 23 להיריון, במשקל זערורי של קצת פחות מ-500 גרם. נכון לעכשיו, הוא נאבק על חייו בפגייה, אימו נמצאת תחת שמירה קפדנית ושוכבת לצידו. הם אמנם נחשבים תאומים זהים ומאותה השלייה, אך הם אובחנו כסובלים מתסמונת TTTS , תסמונת שמתאפיינת בכך שעובר אחד מעביר דם לשני, מה שיוצר את התופעה שאחד מהם הוא בעל עודף דם ואילו השני סובל מחוסר דם. הבעיה הזו בדרך כלל יכולה להפטר בניתוח, אך למרבה הצער הניתוח כשל במקרה הנוכחי. הרופאים הצליחו לעצור את לידת התאום הראשון - לינק, ואילו את השני - לוגאן להשאיר ברחם. האם נמצאת תחת שמירת הריון קפדנית במיוחד, כדי למנוע סיבוך, היא נמצאת בסכנה ממשית של זיהום וצירים מוקדמים.. בינתיים התאום הראשון נלחם וממתין לאחיו שייצא בשלום...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית