מרילוס: השיטה המהפכנית להריון תקין ובריא

הריון תקין ובריא ברוב המקרים תלוי בתנוחת העובר וצורת חבל הטבור, שיטת מרילוס עוסקת בתמיכה מוכחת ביולדות ובעובר להוביל להריון נורמטיבי וללידה קלה ומהירה בצורה טבעית. שיטה זו גורמת להריון תקין ובריא ומונעת לידת פגים * אסתר מרילוס מייסדת השיטה (בריאות)

טליה אדר | כיכר השבת |
רוב הבעיות והקשיים בהריון ובלידה נטצרים מהסיטואציה בה חבל הטבור שכרוך על העובר גורם לו לתנוחה לא נכונה. חבל הטבור יכול לגרום לסיבוכים במהלך הלידה עד כדי סיכון חיי העובר והאם. שיטת מרילוס עוסקת בשחרור החבל ע"י תרגילים מיוחדים שהאם מתרגלת במהלך ההריון. כתוצאה מכך העובר משתחרר מהחבל המגביל והכרוך סביבו והתנוחה הנוצרת מכך היא נורמטיבית, כתוצאה מכך נמנעים צירים מיותרים בטרם עת והלידה מתבצעת במהירות ובמיעוט כאבים.

איך זה עובד?

באמצעות מכשיר אולטראסאונד ניתן לראות את תנוחת העובר, ולעקוב אחר מסלול החבל וכך למצוא את נקודות התורפה. האם מתרגלת ת התרגילים לפי שיטת 'המרילוס' עוקבים אחר זרימת החבל שבעקבות התרגילים השתפרה כריכתו סביב העובר. התרגילים ושינויי התנוחה נעשים בעזרת ציוד מגוון.

התוצאות המתקבלות:

שיטת מרילוס מסייעת באופן מרבי ללידות טבעיות ומונעת סיבוכים, ניתוחים ומצבים בעייתיים ומיותרים. שיטה זו כאמור מסיעת הן לאם והן לילוד. לאם נמנעים צירים מוקדמים או תחושות שליליות מיותרות והלידה עצמה עוברת בקלות ובמהירות. הן מרגישות טוב יותר, שמחות יותר וללא דיכאון לידה. הילוד אף הוא משוחרר ואינו סובל ואכן רואים באולטראסאונד עובר נינוח יותר וזרימה טובה יותר בחבל הטבור, כמובן שנזק של כריכת חבל הטבור סביב צוואר היילוד נמנע כמעט לחלוטין.

איך זה עובד?,באמצעות מכשיר אולטראסאונד ניתן לראות את תנוחת העובר, ולעקוב אחר מסלול החבל וכך למצוא את נקודות התורפה. האם מתרגלת ת התרגילים לפי שיטת 'המרילוס' עוקבים אחר זרימת החבל שבעקבות התרגילים השתפרה כריכתו סביב העובר. התרגילים ושינויי התנוחה נעשים בעזרת ציוד מגוון.,התוצאות המתקבלות:,שיטת מרילוס מסייעת באופן מרבי ללידות טבעיות ומונעת סיבוכים, ניתוחים ומצבים בעייתיים ומיותרים. שיטה זו כאמור מסיעת הן לאם והן לילוד. לאם נמנעים צירים מוקדמים או תחושות שליליות מיותרות והלידה עצמה עוברת בקלות ובמהירות. הן מרגישות טוב יותר, שמחות יותר וללא דיכאון לידה. הילוד אף הוא משוחרר ואינו סובל ואכן רואים באולטראסאונד עובר נינוח יותר וזרימה טובה יותר בחבל הטבור, כמובן שנזק של כריכת חבל הטבור סביב צוואר היילוד נמנע כמעט לחלוטין.,,שיטה זו סייעה לנשים רבות לנשים שסבלו מבעיות שונות כגון: צירים מוקדמים, צוואר מקוצר , שליית פתח , סיבוכים בהריון, מיעוט או ריבוי מי שפיר, מצג עכוז , מצג רוחבי, דליות, עובר לא גדל או גודל של איברים שאינו מתאים לשבוע ההריון, כריכת חבל הטבור, מיעוט תנועות, תנועות חזקות, ירידת מים מוקדמת, כאבי גב וכאבים לא מוגדרים ,לחצים, זירוז לידה ועוד..,אסתר מרילוס ייסדה את השיטה הזו, היא נולדה בחוף המזרחי של ארה"ב. עם נישואיה עברה להתגורר בשוויץ, ובהשפעתה המפעימה של חווית הלידה הראשונה שלה עזבה את מקצועה כמורה, והוכשרה כתומכת הריון ולידה, כיום היא פיתחה את שיטת מרילוס המסייעת לאלפי נשים הרות ויולדות להימנע מבעיות שונות, בעיקר התוצאות באות לידיי ביטוי במניעת ילודים פגים.,לאחר שנים של מחקר, מעקב וניתוח תמונות אולטרסאונד גילתה אסתר מרילוס כי במרבית המקרים העובר ומה שעובר עליו ברחם אחראיים לכל אותם תסמינים. עובר השוכב בצורה לא נכונה, עובר שאחד או יותר מאיבריו הסתבכו בחבל הטבור וגורמים לסיבוכים שונים. לשיטת המרילוס היסטוריה ארוכה של סיפורי הצלחה בארה"ב, שוויץ, אוסטריה, אנגליה וכאן בישראל.,http://maymad-digital.co.il/Campaign/?page_id=240, שיטת מרילוס,
‏תמונת אולטרסאונד ב- 4D שמראה חבל המונח כמו צעיף על צווארו של העובר.

שיטה זו סייעה לנשים רבות לנשים שסבלו מבעיות שונות כגון: צירים מוקדמים, צוואר מקוצר , שליית פתח , סיבוכים בהריון, מיעוט או ריבוי מי שפיר, מצג עכוז , מצג רוחבי, דליות, עובר לא גדל או גודל של איברים שאינו מתאים לשבוע ההריון, כריכת חבל הטבור, מיעוט תנועות, תנועות חזקות, ירידת מים מוקדמת, כאבי גב וכאבים לא מוגדרים ,לחצים, זירוז לידה ועוד..

אסתר מרילוס ייסדה את השיטה הזו, היא נולדה בחוף המזרחי של ארה"ב. עם נישואיה עברה להתגורר בשוויץ, ובהשפעתה המפעימה של חווית הלידה הראשונה שלה עזבה את מקצועה כמורה, והוכשרה כתומכת הריון ולידה, כיום היא פיתחה את שיטת מרילוס המסייעת לאלפי נשים הרות ויולדות להימנע מבעיות שונות, בעיקר התוצאות באות לידיי ביטוי במניעת ילודים פגים.

לאחר שנים של מחקר, מעקב וניתוח תמונות אולטרסאונד גילתה אסתר מרילוס כי במרבית המקרים העובר ומה שעובר עליו ברחם אחראיים לכל אותם תסמינים. עובר השוכב בצורה לא נכונה, עובר שאחד או יותר מאיבריו הסתבכו בחבל הטבור וגורמים לסיבוכים שונים. לשיטת המרילוס היסטוריה ארוכה של סיפורי הצלחה בארה"ב, שוויץ, אוסטריה, אנגליה וכאן בישראל.

http://maymad-digital.co.il/Campaign/?page_id=240, שיטת מרילוס

‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית