נזק מוחי, עיוורון ומוות; הסיכונים בטלטול תינוקות

אל תטלטלו אותם, הנזקים שטלטול תינוקות יכולים לגרום יכולים להיות בלתי הפיכים. גם אם הוא בוכה בצורה מוגזמת או שאתם בסה"כ רוצים לגרום לו לצחוק, הזהרו עם הטלטול, המוח שלהם קטן מדי כדי להכיל זאת * צפו בתנועת הטלטול ובנזק שזה גורם לגופו של התינוק (תינוקות)

טליה אדר | כיכר השבת |
רשימת הנזקים שטלטול יכול לעשות לתינוק מזעזעת, לפעמים הם בוכים אנו לא שמים לב כי כדי להרגיע אותם אנחנו פשוט מטלטלים אותם ויכולים לגרום חלילה לעיוורון, פרכוסים, שיתוק, פגיעה נוירולוגית, נזק מוח, שבירת עצמות, פגיעה נפשית.

גופו של התינוק קטן יחסית לראשו, הגוף הקטן עדיין לא מספיק חזק כדי להחזיק את הראש יציב בשעת הטלטול ומה שנגרם כתוצאה מכך זה שהראש עובר זעזוע, המוח הקטן יחסית, הוא עדיין אינו ממלא את נפח הגוגולת ובשעת הטלטול הוא נתקע בקירות הגולגולת וכתוצאה מכך כלי הדם הקטנים נקרעים ונוצר דימום וקרעים.

כדי לא להגיע למצב טלטול כאשר התינוק בוכה פשוט הניחו אותו במקום בטוח, במידה ואתם מרגישים עייפות וחוסר שליטה הרגיעו את עצמכם, ונסו לעזור לו להרגע בעדינות ולא בטלטול, הציעו לו מוצץ, בקבוק, החליפו לו טיטול ונסו לאתר את הבעיה המציקה לו, דברו אליו, שירו לו שיר מרגיע, קחו את התינוק במצב אנכי ונסו לעשות לו טיול באוויר הצח, על מנת שיירגע.

טלטול - הוא הזזת התינוק מצד לצד בחוזקה שגורמת לנזק, הטלטול יכול להיות גם מבלי משים ומתוך רצון להיטיב עם התינוק, לכן צריך לשים לב לתנועות שלנו ולזכור לנהוג בזהירות.

צפו בתנועת הטלטול ובנזק שזה גורם לגופו של התינוק:

שליטה

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית