ח"כ נורית קורן: 'בקרוב יהיה שופט אתיופי'

עו"ד וח"כ מטעם הליכוד נורית קורן המכהנת כנציגת הקואליציה בוועדה למינוי שופטים, אומרת כי היא מכוונת לפעול למינוי שופט אתיופי, היא בעד ייצוג שיוווני והולם לכל המגזרים במערכת המשפט, האם תצליח? (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
נציגת הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים, עו"ד ח"כ נורית קורן מטעם הליכוד אומרת בראיון 'לישראל היום' כי אחת המטרות שהיא מכוונת אליהם, היא למנות שופט אתיופי ראשון בבית המשפט.

קורן סיפרה: "רציתי מאד להיות חברה בוועדה לבחירת שופטים, משום שזו ועדה חשובה מאד שיש לי מה לתרום לה כעורכת דין, כשהמשימה העיקרית שלי בוועדה היא להבטיח שיהיה בקרב השופטים ייצוג הולם לכל המגזרים, כי אנחנו כחברה רב-תרבותית מחוייבים לכך" קורן הוסיפה וציינה "כי כיום עדיין אין ייצוג לכל המגזרים, רק לאחרונה אישרה הועדה מינויו של אהרן פרקש, שופט עם מוגבלות לנשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, ועתה אני משקיעה מאמץ כדי שסוף סוף יהיה גם שופט אתיופי ראשון בבית המשפט".

קורן עוד אמרה כי לפי מה שסיפר לה השופטת נאור, יש מתמחה אתיופית בלשכתה, והיא מבטיחה להפעיל את השפעתה למינוי שופטים חרדים על מנת ליצור ייצוג הולם לכל המגזרים במערכת המשפט. כמובן שיימצאו מועמדים הראויים והמתאימים לכך, מערכת המשפט לקראת שיויון מגזרי? אולי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית