פיתוח חדשני: ג'וקים יאתרו ניצולים באסונות טבע

כמה שזה נשמע מגעיל ומעורר דחייה אבל מסתבר שהמקק הוא חברו הטוב של האדם, חוקרים בדקו ומצאו כי לג'וק יש יתרונות ויכולות שיכולים לסייע לאיתור ניצולים באסונות טבע * תתחילו להתיידד איתם, משתלם (חדשות ומחקרים)

מאמע | כיכר השבת |
המקקים הולכים לשנות את מיתוגם הדוחה והפוך לידידו הטובים של האדם, בעקבות יכולותיו של המקק להכנס לפתחים וחורים קטנים ולשרוד שם בתנאים קיצוניים, הועלו במחקר שערכו מדענים אמרקאיים ובו הם מבקשים להתמש ביצורים אלו על מנת להועיל לאנושות, הם פעלו לפיתוח רובוטים בתנאים דומים לתנאי חיותו של מיודעינו 'הג'וק' על מנת שיוכל לכווץ עצמו ולהכנס לחורים קטנים בזמן שמתרחש אסון טבע ולסייע באיתור נפגעים וניצולים.

החוקרים באונניברסיטת קליפורניה בנו מסלול מכשולים מיוחד עבור מקקים וגילו כי הם מגיעים לגובה 13 מלימטר, כאשר הם במצב חופשי ואילו כאשר הם צריכים לעבור דרך חרכים צרים הם מתכווצים עד לכדי 2.5 מילמטר בשניות ספורות בלבד.

כאשר המקקים נמצאים בתוך החרכים הם מסוגלים לנוע במהירות של 113 קמ"ש ע"י כך שהם מפשקים את רגליהם, זוהי נחשבת למהירות הגבוהה ביותר אפילו משל האצן המהיר ביותר בעולם. פיתוח הרובוטים 'ג'וקים' הללו יסייעו בזמנים של אסונות טבע, בחיפוש בחרכים ובנקקים ניצולים ובכך ימנעו אסונות גדולים יותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית