על מסטיק תימני שמעת?

את המושג 'מסטיק תימני' אין אישה שלא מכירה, על כל סגולותיו המדהימות בתחומים רבים הקשורים למעגל חייה של אישה. אך דא עקא, שהמוצר האבקתי שנטחן, היה בלתי אכיל וקשה מאוד היה לצרוך אותו כמות שהוא. יש לנו חידוש בשבילך (הריון ולידה)

מאמע | כיכר השבת |
לחץ בעבודה, בבית ..יום ראשון התחיל וכבר מסתיים לו שבוע נוסף זו התחושה.. העומס והחרדה תופסים מקום, הם אמנם מאפיינים את החברה וחיינו כיום. אך מבלי שנשים לב הם גם פוגעים בפוריות, הרפואה הקונבנציונאלית מציעה מגוון טיפולים ופתרונות אך יש גם את הטבעיים שבהם שכדאי לנסות..

מחקרים הוכיחו כי שרף אלת המסטיק ועץ הלבונה בעלי סגולות ריפוי רבות מאוד לנשים. הוא מקל על כאבים, מקצר ימים של בעיות, מחזק מאוד את הגוף ובעיקר איברים חלשים, מעניק פתרון מושלם בזמנים של טרום מצב, ואף בימים של טרום לידה מסייע מאוד. ובכלל, מאזן מערכת הורמונלית בעייתית. מעבר למגוון בעיות הנשים אשר ידוע כי המסטיק התימני מסדר, מחקרים מעלים כי שימוש במרכיביו של המצור בין היתר ביו כורכומין מסייעים מאוד לטיפול בדלקתיות, פטריות ועוד.

ב'רוטס' לקחו את המוצר היעיל והכניסו לתוך כמוסה, כך ניתן לצרוך אותו בקלות יתר ובמהירות, בצורה נגישה ושווה לכל נפש.
כמו יתר המוצרים של 'רוטס' המיוצרים באיכות מעולה, גם המסטיק התימני הוא סמל של מוצר איכות אפקטיבי, המיוצר בתנאי מעבדה מיוחדים ומשווק בבתי המרקחת ובנקודות מכירה מובחרות ברחבי הארץ. והינו בכשרות בד"צ מהדרין.

המסטיק תימני בעל תכונות נוספות אנטי-בקטריאלי, אנטי סרטני, אנטי פטרייתי, נוגד חמצון, מסייע בהורדת לחץ דם ורמות שומנים בדם, מעודד התחדשות רקמות ומחטא חיצוני. מאפיינים אלה מגדילים את טווח השימוש שלו והופכים אותו לחיוני לבריאות, ובפרט לבריאות האישה. חברת 'רוטס', החברה האיכותית והמובילה בתוספי תזונה, מייצרת בשבילך את הפתרון המושלם למסטיק תימני – כמוסות של המוצר, שלא נותר רק לבלוע וליהנות מהתוצאות הנפלאות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית