סין: תינוק נולד עם 31 אצבעות

מקרה נדיר בסין, תינוק נולד עם 16 אצבעות ברגליו ו-15 אצבעות בידיו, כידוע לבנאדם נורמלי סכום האצבעות הכללי אינו עולה על 20, אימו של התינוק גם סובלת מאותו המום ולה יש 22 אצבעות (בעולם)

טליה אדר | כיכר השבת |
למום הזה יש שם 'פולדקטילה' - אימו של התינוק סובלת מאותה בעיה גנטית, אך התינוק נולד עם 9 אצבעות יותר משלה. בבדיקות מקדימות וסריקות ההריון לא נמצא שום תופעה חריגה. הונגהונג- כך הוא נקרא נולד עם 16 אצבעות ברגליים, ו-15 אצבעות בידיים. יש לו שתי כפות ידיים על כל יד וללא אגודלים.

תופעת הפולידקטיליה מופיעה בתדירות של אחת ל-1,000 לידות, אך ברוב המקרים היא באה לידי ביטוי באצבע נוספת אחת בלבד. אמו של הונגהונג סובלת גם היא מתוספת אבצבעות, ויש לה אצבע נוספת בכל יד.

תופעת הפולידקטיליה מופיעה בתדירות של אחת ל-1,000 לידות, אך ברוב המקרים היא באה לידי ביטוי באצבע נוספת אחת בלבד. אמו של הונגהונג סובלת גם היא מתוספת אבצבעות, ויש לה אצבע נוספת בכל יד.,,‏(צילומסך מיתוך דיילי מייל, צילום:cen),בעקבות כך היא חששה שהפגם יעבור בירושה גם לבנה ועשתה טרם הלידה מספר רב של בדיקות שלא גילו דבר. רק בלידה נחרדו בני הזוג לגלות כי תינוקם סובל ממקרה כל כך חריג של פולידקטיליה.,,‏ (צילומסך מיתוך דיילי מייל, צילום:cen)
‏‏(צילומסך מיתוך דיילי מייל, צילום:cen)

בעקבות כך היא חששה שהפגם יעבור בירושה גם לבנה ועשתה טרם הלידה מספר רב של בדיקות שלא גילו דבר. רק בלידה נחרדו בני הזוג לגלות כי תינוקם סובל ממקרה כל כך חריג של פולידקטיליה.

‏(צילומסך מיתוך דיילי מייל, צילום:cen)

הונהונג יצטרך לעבור ניתוח להסרת האצבעות המיותרות בגיל שנה וחצי, הוריו מגייסים תרומות על מנת לבצע את הניתוח עבורו.

מקור

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית