אהבת ישראל: הגשמת רצונו של בניה שראל הי"ד

ביום הזיכרון הזה, יצאה יעל בפניה ברשת החברתית והציעה שהיא עצמה תעבור בבתי ספר חילונים, עם מסר ברור ומרכזי, הגשמת רצונו של בניה שראל הי"ד ליצור גשר וקירוב לבבות בעם, ותוך שעות ספורות קיבלה 150 פניות (יום הזיכרון)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
אתמול בבוקר ראיינתי ברדיו קול חי את יעל זאבי, אחותו הבכירה של בניה שראל הי׳ד, שנפל בקרב בצוק איתן. יעל הדגישה בראיון שיום הזכרון לחללי מערכות ישראל הוא לא יום השנה לאחיה, שהיא לא שוכחת אותו אפילו לרגע אחד במשך כל השנה ושלקברו הם עולים בה׳ באב.
,‏קברו הטרי של בניה שראל הי"ד (פלאש 90)
‏קברו הטרי של בניה שראל הי"ד (פלאש 90)

אבל ביום הזיכרון הזה, יצאה יעל בפניה ברשת החברתית והציעה שהיא עצמה תעבור בבתי ספר חילונים, עם מסר ברור ומרכזי, הגשמת רצונו של בניה ליצור גשר וקירוב לבבות בעם, ותוך שעות ספורות קיבלה 150 פניות!!! תתארו בנפשכם אישה עטוית מטפחת החיה מעבר לקו הירוק מופיעה בתיכונים ממלכתיים, ומספרת את סיפורה של משפחה יהודית ישראלית שכולה...

קיומה של ריבונות יהודית בארץ ישראל והתקבצות יהודים מכל העולם, אינה "אתחלתא דגאולה", אמר הרבי, אבל היא מקום הצלה ופליטה לכלל ישראל ולכן צריך להודות לה' יתברך על הניסים שעשה לנו ה' במלחמת העצמאות ובשאר מלחמות המדינה.

הרבי כדרכו ראה בכל דבר את החיובי וכשנשאל ע״י מורות בבית ספר חב״ד ועל מה לשוחח עם התלמידות כהכנה ליום העצמאות ענה, שצריך לדבר עם הבנות על הנס הגדול של הצלת הישוב היהודי בארץ בימים בהם נלחמנו מעטים מול רבים...

הרבי לא עודד ולא הסכים שהשיח בו התלמידים יעסקו יהיה היחס לציונות ולהקמת המדינה, מאחר ולא היה בכך רלוונטיות לשיחה ולתפקיד שלנו כחסידי חב״ד. האנרגיה והעיסוק המרכזי שלנו צריך להתמקד בהכנת העולם לקבל משיח, בלהפיץ את אור התורה ומצוותיה, בלעסוק בטוב ולהרבות באהבה, זו תחילתה של גאולה.

בתמונה כאן אבא שלי המוצב ברמת הגולן במלחמת יום כיפור.

‏ ‏

מירי שניאורסון - מרצה ואשת תקשורת בקרו באתר הבית שלי: http://www.miri-mychoice.co.il/

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית