מביך: מה יותר חשוב מהמשפחה והחברים?

סקר שנערך בבריטניה ובגרמניה העלה כי שליש מהאנשים שהשתתפו במחקר אמרו כי הדבר הכי חשוב בחייהם זה הסמארטפון שלהם. אז מה חשוב יותר? חברים ומשפחה או הנייד שלכם? (מחקרים)

טליה אדר | כיכר השבת |
סקר מעניין ומביך שנערך ע"י אוניברסיטת וירצבורג בגרמניה ונוטינגהאם טרנט בבריטניה בהשתתפות 1,300 משתתפים מבוגרים הביא לתוצאות מעניינות במיוחד. הם התבקשו לדרג אנשים ודברים שונים לפי סדר חשיבות בחייהם, והכל על בסיס לוח שחמט.

הסקר בוצע עבור מעבדות קספרסקי המוכרות מוצרי הגנה למחשבים. 37% מהמשתתפים דרגו את הסמארטפון שלהם חשוב או חשוב באותה מידה כמו את חבריהם הקרובים. 29% אחוז מהנשאלים אמרו כי הסמארטפון חשוב להם באותה מידה כמו את חבריהם ויותר חשוב מהוריהם והוא חשוב להם באותה מידה כמו השותפים להם בחיים. 17% ציינו כי הסמארטפון הוא בעל חשיבות גבוהה ביותר עבורם. והכי מביך ש-1.1% אמרו כי הוא חשוב להם יותר מהמשפחה והחברים שלהם.

תוצאות הניסוי גילו כי חיות המחמד, החברים והמשפחה דורגו במקומות הגבוהים יותר מהסמארטפון ויותר מהאנשים איתם הם עובדים ונמצאים בחיי היומיום שלהם.

עוד נתון מביך שמגלה הסקר הזה כי 93% מהנשאלים הסכימו למסור את הקוד של הנייד שלהם. מה שמציב את הסקר הזה בסתירה, מצד אחד הסמארטפון חשוב עד חשוב ביותר. לעומת זאת זילות המידע שהם מוכנים לחשוף על חבריהם ולהציב אותם בסיכון.

החוקר הראשי דייויד אם אמר כי המסקנה היא: ישנם השלכות לחיבור הרגשי של בני האדם לסמארטפון שלהם והוא גם יכול להשפיע על קבלת החלטות בקשר למידע המאוחסן בו. אך עלינו לזכור כי המידע שיש לנו אודות החברים שלנו, הוא אינו רק שלנו אלא גם של חברינו ועלינו לנהוג בזהירות.

אמנם המחקר הזה נערך על קבוצת אנשים קטנה ובארצות גרמניה ובריטניה אבל ניתן בכל זאת להסיק מסקנה קטנה.. רגע לפני שאתם מעבירים את הסיסמא שלכם, תחשבו עם החברים לכם ואל תשכחו כי מה שחשוב באמת זה המשפחה שלכם..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית