בפעם השנייה גוגל (החברה) הוציאה דו"ח טרנדים אופנתיים לשנת 2016 עפ"י שקלול של מיליארדי חיפושים תגובות. החברה מסבירה כי בדקו את גוף השאלות הנוגעות לאופנה וחילקו אותן עפ"י חודשים, וזאת על מנת לייצר רשימה מדויקת של טרנדים בתוך תעשיית האופנה. אומנם מעצבי האופנה אולי מחליטים את הטרנדים, ומסלולי האופנה מראים מה נכון, אבל גוגל מראה מה אנחנו באמת אוהבות, ואיזה טרנד נתפס.

הדו"ח מראה כי שלושת המגמות העיקריות העולמיות היו- הסגנון הצבאי מעילי צבא ועוד. סגנון הבוהו פריי ספירט, והשלישי זה- לבש וצא- מגוון פריטים שאין צורך להוסיף מעל מתחת אלא רק ללבוש.

אז מה נלבש בסתיו הקרוב? שמלות קימונו, אוברלים חולצות אוברסייז המשמשות אף כשמלות ועדיין אף נשארו שמלות הבוהו וכן ז׳קט הבומבר- ז'קט ששמו המקורי MA-1 נולד בבסיסי הצבא האמריקאי ועבר לא מעט גלגולים, אשר שימש כמעיל טייסים. בעיניו הז'קט הזה ועוד פרטים אומרת גוגל כי הייתה תקופה שנשים התלבשו בשביל גברים, אך כיום נשים מתלבשות יותר ויותר כמו גברים.

ולא רק שגוגל עוזרת לנו להתכונן לחורף היא אף אומרת כי מה שאנשים חיפשו מראה פופולריות אבל איך הם מחפשים מראה הזדמנות.

ישנם 4 קווים מנחים בחיפוש, חיפוש אחר:

  • בגדים של מפורסמים - חיפוש אחר מה לבשה הזמרת ההיא או אישתו או התינוק של.
  • מגדריות מופחתת - ילדים מבוגרים נשים או גברים מאמצים סגנון זהה- נשים לובשות חולצות גברים, וילדות לובשות בגדי נשים, ונשים בגדי ילדים.
  • לא מתאים לכולם - חיפוש אחר היחודי והמקורי, אחר הפריט היחודי שלא כל אחד יכול למצוא, ולא כל אחד יכול ללבוש.
  • אופנה פונקציונלית - שיתאים לכל מקום ולכל מזג אוויר - שמלה שתתאים לים, ואם תוסיפי ז'קט תוכלי לצאת איתה בערב, מעילים קיציים. סגנון שמתאים לכל מצב.
]]>