מהריונית 'לדוגמנית' בחודש?

כמה זמן להישאר בבית עם התינוקת כנראה לא היה בכלל שאלה אצל 'הסופר מודל' ובין אם זו הייתה שאלה לא ראינו עליה כלום, לא, לא נדבר על כך שכלל לא נראה עליה כי עד לפני חודש היא נשאה מטען כה כבד ויקר ערך * אך מה אתנו, ותוך כמה זמן כולנו חוזרות לשגרה?

רחלי איתן | כיכר השבת |
יש אנשים שחופשה אינה מילה המצויה בלקסיקון שלהם - ראי ערך בר רפאלי. רק לפני כחודש היא ילדה והינה כבר - ביזנס כרגיל, צועדת לה הבחורה או שבעצם סליחה הבחורה בדימוס/ האמא הטריה פסעה לעבודתה (בעבודתה).

כמה זמן להישאר בבית עם התינוקת כנראה לא היתה בכלל שאלה אצל הסופר מודל, ובין אם זו הייתה שאלה, לא ראינו עליה כלום, לא, לא נדבר על כך שכלל לא נראה עליה כי עד לפני חודש היא נשאה מטען כה כבד ויקר ערך. אך מה אתנו, ותוך כמה זמן כולנו חוזרות לשגרה?

נתחיל מסביב לעולם - בארה"ב אין חופשת לידה בתשלום כלל ואילו בשבדיה ישנם כ-18 חודשים, מתוכן שלושה חודשים הינם חודשי חובה (!!!) ושאר החודשים ניתנים לבחירה, אך חשוב לציין כי כל-18 החודשים הנ"ל הינם חופשה בתשלום.

בגרמניה חופשת הלידה בתשלום הינה 14 שבועות וניתן להארכה עד ל-14 חודשים אך בתשלום חלקי. ישראל נמצאת בתווך, 98 יום בתשלום. אך ממה שרואים רוב הנשים מאריכות את חופשת הלידה שלהן, היות וכיום אומרי כי חצי שנה ראשונה עד שנה הראשונה הינה משמעותית לאיכות חיי התינוק.

אומרים כי בערך, בגיל חצי שנה כאשר התינוק מתחיל לזחול או לפחות לנסות אזי מתרחש תהליך טבעי של מעין התרחקות מהאם, ולאט לאט התינוק מתחיל להיות פחות ופחות תלוי באמו. ואז האם יכולה לחזור לשגרתה.

אמנם המושג חופשה אינו כה מגדיר את פרק זמן זה, חופש זה הדבר האחרון שיש לאישה המטופלת בתינוק - הדאגה האינסופית לשלומו וטיפולו, עשייה לא פוסקת איננה חופש כלל, אך כולנו מוכנות ועושות זאת בשמחה.

אנו רואות כי לבר לקח חודש לחזור שוב לעבודתה, אבל רגע, אולי אם עבודה זה להתאפר, ולהתלבש במיטב המחלצות, אנחנו היינו חוזרות אחרי שבועיים, כנראה שלעולם לא נדע.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית